cenenzo Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Hva slags beskyttelse bør jeg kjøpe til iphone 4 for å unngå knust skjerm?? skal bygge iphone hvit nå, så vil ikke risikere å knuse den igjen.. så hva anbefaler dere at jeg kjøper? vil gjerne kjøpe som kke får iphonen til å se altfor stygt ut . Lenke til kommentar
Displayname Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) Personlig har jeg hatt en tynn svart bumper på min ettersom man fikk dem gratis etter "antenna-gate" i fjor. Den er ikke spesielt dominerende, og sørger for at mobilen ikke sklir av glatte overflater slik som dashbordet i bilen. Den ødelegger riktignok litt av designen (syntes jeg), og hvis du har for vane å ha mobilen i en stram baklomme, så vil bumperen etter en stund bli utslitt av all tøyingen og bøyingen den blir utsatt for. Her er en oversikt over de ulike bumperene som Apple selger. Hvis du velger en hvit telefon, så ville jeg ha valgt en bumper med farge på. Egentlig vil jeg påstå at den ikke trenger beskyttelse, bare du passer på hvor du legger den og ikke kaster rundt på den. Vær snill med den nye mobilen din, og nyt designen de har jobbet så mye med uten å dekke den til med silikon. Den varer ikke evig uansett hva du gjør. Endret 4. oktober 2011 av LordErik Lenke til kommentar
Luffy1337 Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Surr den inn i en klump med bobleplast. Neida, har veldig god erfaring med myk silikon beskyttelse rundt hele. Da er det bare skjerm, hjem knapp, høytaler, mic og lader kontakten som synes, ikke noe pent viss du skal vise den frem med fungerer utmerket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå