dust123456 Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Hei, partisjonen på harddisken i bærbar-pcn min som det er windows på er slettet på et vis. Når jeg kopler til harddisken i docking-stasjon på en annen pc så ser jeg den andre partisjonen helt fint, men når jeg trykker på partisjonen som det var windows på står det at jeg må formatere for å opne den ellerno. Så jeg lurer på om det finns noe programmer som hjelper meg å finne fram filene? Har bilder blant annet som jeg må ha. har prøvt programmet getdataback men jeg får beskjed om etter jeg har kjørt slik recovery greie at jeg ikke har NTFS filsystem blabla, problemet er vel siden hardisken er slettet at den ikke har NOE som helst filsystem. Hva gjør jeg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 (endret) Prøvd Recuva? Endret 3. oktober 2011 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
PerB Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Hvis du titter i delforumet for Lagringsmedier vil du få mange forslag til programmer og andre muligheter for å redde data som ikke er overskrevet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå