eUnaas Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Jeg ønsker å kunne vise skjermbildet fra pc'en på TV'en. Hvordan får jeg dette til på best mulig måte? Jeg ser intel har lansert et system de kaller WiDi. Men det betyr at det bare fungerer med prosessorer/hovedkort som støtter dette systemet? Slik jeg ser det er det bare enkelte bærbare pcer, men ingen stasjonere? Finnes det andre løsninger? Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Det finnes mange løsninger, f.eks. disse: http://www.netonnet.no/art/tv-og-bilde/tradlos-av-overforing Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2011 Merker jeg er noe skeptisk til slike "innhouse" merkevarer, som jeg ikke klarer å finne noe informasjon om på nettet. Men jeg har gjort et forsøk og bestilt. Jeg kommer tilbake med en tilbakemelding på hvordan det fungerer. Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 In house? Hva kjøpte du? Det er mange produkter på den siden, og så vidt jeg kan se, så er de alle mer eller mindre kjente merkenavn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå