Xanman Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Månedens Arsenal-spiller: September Frist: 06.10.2011 16:00 Nominerte: 13. Wojciech Szczesny 17. Alex Song 8. Mikel Arteta 10. Robin van Persie 6. Laurent Koscielny Tidligere kåringer: August 2010: Theo Walcott - 14 stemmer Tomas Rosicky - 3 stemmer September 2010: Jack Wilshere - 7 stemmer Marouane Chamakh - 2 stemmer Oktober 2010: Samir Nasri - 8 stemmer Lukasz Fabianski - 4 stemmer Alex Song - 1 stemmer November 2010: Samir Nasri - 7 stemmer Desember 2010: Samir Nasri - 7 stemmer Januar 2011: Robin van Persie - 9 stemmer Februar 2011: Jack Wilshere - 12 stemmer Mars 2011: Jack Wilshere - 7 stemmer Andrei Arshavin - 2 stemmer April 2011: Robin van Persie - 4 stemmer Wojciech Szczesny - 1 stemmer Mai 2011: Robin van Persie - 9 stemmer August 2011: Thomas Vermaelen - 10 stemmer Regler: Det er kun lov til å stemme på én spiller. For å stemme skriver du navnet på den du mener har vært månedens beste spiller i et innlegg. Begrunn gjerne stemmen din. De fem alternativene er det i utgangspunktet jeg som velger ut, men dere kan gjerne komme med innspill om dere mener at det er andre som fortjener å være nominerte. Alle lags supportere har lov til å stemme. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Oh, vanskelig. Må bli Polakken vår i mål, Wojciech Szczesny. Han har vært utrolig soldig, selv om det har kommet endel baklengs så langt! Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Må bli Wojciech Szczesny. Lurer på hvor mange mål vi hadde sluppet inn den siste måneden hvis det ikke hadde vært for han. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Det står mellom Song og Szczesny for min del. Begge to har skilt seg positivt ut, men i min bok trekker Song det lengste strået. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Song. Hvis Woj hadde tatt lompeskuddet til Walker hadde det blitt han. Lenke til kommentar
simen_92 Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Song. Har vært veldig god etter at han kom fra suspensjon Lenke til kommentar
Mats Aa Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Alexandre Dimitri Song Billong. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 For meg står det mellom Song og Sagna. Song ender dog opp med min stemme da han har imponert på en uvant posisjon. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Szcz¿sny uten tvil. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2011 Både Song og Szcz har vært fantastiske, men sistnevnte får min stemme. Han burde tatt 2-1 målet mot Tottene, men han gjorde det godt igjen med noen fantastiske redninger som ingen av våre andre keepere hadde klart. Fremtidig legende, og kanskje også fremtidig kaptein. 1 Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Både Song og Szcz har vært fantastiske, men sistnevnte får min stemme. Han burde tatt 2-1 målet mot Tottene, men han gjorde det godt igjen med noen fantastiske redninger som ingen av våre andre keepere hadde klart. Fremtidig legende, og kanskje også fremtidig kaptein. Altfor tidlig å si. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2011 Altfor tidlig å si. Joda, men hvis han bli i klubben og fortsetter i samme retning tyder alt på at han blir det. Ikke vær så vrang, Heggis! Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 4. november 2011 Forfatter Del Skrevet 4. november 2011 Alex Song - 6 stemmer Wojciech Szczesny - 5 stemmer Mikel Arteta - 1 stemme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå