jeanette roger Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 OSLO BY NIGHT Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Liker fargene og lyset i bildet ditt Men den midstilte horisonten gir bildet et statisk uttrykk Et kutt i bunnen ville rettet opp dette Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2011 Liker fargene og lyset i bildet ditt Men den midstilte horisonten gir bildet et statisk uttrykk Et kutt i bunnen ville rettet opp dette Hei Wasco Akkurat hva jeg satt og lurte på selv,det m det kutte nederst... Håper solen skinner hos deg som her,nydelig høstvær.. Takk for du titter innom og gir meg tips og komentarer,stort smil og en klem fra meg Lenke til kommentar
imauseth Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Vakkert :-) Flott lys og flotte farger. Angående komposisjonen så er jeg enig med Wasco, ett kutt i bunn hadde gjort seg. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Liker fargene og lyset i bildet ditt Men den midstilte horisonten gir bildet et statisk uttrykk Et kutt i bunnen ville rettet opp dette Hei Wasco Akkurat hva jeg satt og lurte på selv,det m det kutte nederst... Håper solen skinner hos deg som her,nydelig høstvær.. Takk for du titter innom og gir meg tips og komentarer,stort smil og en klem fra meg Nei her er det ikke mye sol. Stiv kuling og regnbyger - skikkelig vestlands vær Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Greit Osloinntrykk dette! Gode blåtoner! Kunne likt en perspektivforskyvning mot høyre her og et kutt nede! God 3'er herfra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg