Orwandel Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Hey, Jeg vurderer å investere i en ny mus. Den jeg har nå en del av et S510 tråløs mus/tastatur. Er igrunn en grei mus, men for seriøs spilling bør en vel ha noe med mer futt i - spesielt et par ekstra knapper hadde vært greit. Jeg vil i utgangspunktet ha en trådløs mus, men har lagt merke til at veldig mange spill-mus har ledning. Hvorfor det? Noen anbefalinger? Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 De fleste datamuser til spilling har ledning fordi det skaper mindre forsinkelse mellom handling og reaksjon enn det ville gjort med en trådløs datamus. Vet ikke om det egentlig er en forskjell når du spiller. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) De fleste datamuser til spilling har ledning fordi det skaper mindre forsinkelse mellom handling og reaksjon enn det ville gjort med en trådløs datamus. Vet ikke om det egentlig er en forskjell når du spiller. Men er nye trådløse gaming-muser noe tregere enn de med kabel? Endret 4. oktober 2011 av Aurvan Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Aner ikke, er noe jeg har hørt men aldri orket å bruke tid på å søke etter siden jeg bruker tråd uansett. Du får ta en titt rundt på internett og se om du finner noe Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Razer Mamba er å anbefale av trådløse mus, men den er litt dyr. Microsoft SideWinder X8 er også grei, noe billigere, men jeg personlig liker ikke utformingen på den. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2011 Razer Mamba er å anbefale av trådløse mus, men den er litt dyr. Microsoft SideWinder X8 er også grei, noe billigere, men jeg personlig liker ikke utformingen på den. Har prøvd å lese meg litt opp, og det ser ut som Logitech G700 også blir aktuell. Den ser ut til å være billgere enn Razer Mamba. Er likevel Mamba verdt prisen? Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Jeg syntes ikke det. Jeg ville heller kjøpt en mus med kabel. Det hender Mamba er på 20-30% rabatt, og da kan den til nød være verdt prisen. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2011 Jeg syntes ikke det. Jeg ville heller kjøpt en mus med kabel. Det hender Mamba er på 20-30% rabatt, og da kan den til nød være verdt prisen. Tror du du ville merke om musen var med eller uten kabel i en blindtest? Du har vel valget å bruke kabel med en G700 og Mamba uansett. Lenke til kommentar
pxK Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Har selv en G700 og kan fint anbefale den. Fungerer utmerket til gaming, har ikke hatt noen store problemer med den. Eneste problemet jeg har hatt er: når du tar vekk kabelen eller plugger den inn så minimerer spill seg. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Jeg syntes ikke det. Jeg ville heller kjøpt en mus med kabel. Det hender Mamba er på 20-30% rabatt, og da kan den til nød være verdt prisen. Tror du du ville merke om musen var med eller uten kabel i en blindtest? Du har vel valget å bruke kabel med en G700 og Mamba uansett. Nei, jeg tror trådløs gamermus gir absolutt den samme responsen. Det jeg mener er at jeg ikke syntes ledningen på musa er så irriterende at jeg bruker 500,- på å bli kvitt den. 1 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Nei, jeg tror trådløs gamermus gir absolutt den samme responsen. Det jeg mener er at jeg ikke syntes ledningen på musa er så irriterende at jeg bruker 500,- på å bli kvitt den. Det finnes også bedre kablede mus enn trådløse mus. Steelseries Xai har ingen likemann i trådløs utgave, ikke at det finnes mye konkurranse i kablet utgave heller da. Lenke til kommentar
andhaake Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Hva ville dere sagt er best da? Gått for en trådløs mus eller en usb kabel forlenger til de gangene jeg skal spille fra sofaen? USB forlengeren vil bli på ca 5 meter da.. Finner vel veldig mye bedre gaming mus og tastatur med kabel enn uten.. p0st Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 8. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2011 Jeg gikk til slutt for Logitech. Alle Logitech-produktene jeg har eid har aldri blitt utslitt/ødelagt før jeg byttet de ut av andre grunner. Så har alltid vært fornøyd med byggekvaliteten. Det ble en G700 + G510 kombinasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå