NeEeO Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 (endret) Hei, Jeg fikk sånn veggpost på facebook.."Du er bare så jævliiig løøø -.- !!" ..Hva skal det bety? Er det positivt eller negativt? jeg så det som positivt så jeg bare trykk "Liker" lol Også var det en annen som kommenterte "[Navnet til han som posta]... hvofor og fant du det ut først nå ?" Så stussa jeg litt xD Hva skal det bety? Endret 3. oktober 2011 av Noreply Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 (endret) Det betyr at personen som postet det er en idiot med elendig ordforråd. Endret 3. oktober 2011 av Ideal 7 Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2011 Ja må jo si det. Er ganske lei av å bli sagt lø til ! Dårlig Norsk. Dessverre er det ikke alle som kan lære seg godt norsk Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Det er marokkansk og betyr "ugudlig". Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Forståelsen min av ordet er vel at det betyr at du er kjedelig eller "lame" som man sier på engelsk. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) Ja må jo si det. Er ganske lei av å bli sagt lø til ! Dårlig Norsk. Dessverre er det ikke alle som kan lære seg godt norsk :!: Det skrives norsk, ikke Norsk. Eide deg selv litt der Endret 4. oktober 2011 av TMB Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 (endret) . Endret 25. mai 2014 av Macklemore Lenke til kommentar
Dipol Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Lø: et ord med mange betydninger, som stygg, heftig, gal, kul og dårlig. Kommer trolig fra det arabiske ordet for nei, la. Kilde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå