Gå til innhold

GTA 3 Vice City MP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
var det ikke deg som satt og hyla og skreik om praetorians til alle på forumet blei drittlei både deg og praetorians?

jo, so, har lizzm blitt et år eldre etter det da. Har du noen problemer med det?? :woot:

Denne gangen er det forresten Empires: Dawn of the modern world jeg skal "plage" deg med!

HCGustad: takker, skal prøve.

Lenke til kommentar
var det ikke deg som satt og hyla og skreik om praetorians til alle på forumet blei drittlei både deg og praetorians?

jo, so, har lizzm blitt et år eldre etter det da. Har du noen problemer med det?? :woot:

Denne gangen er det forresten Empires: Dawn of the modern world jeg skal "plage" deg med!

Kan du ikke bare IKKE PLAGE oss med noe spill da, og heller oppføre deg? :-?

Lenke til kommentar
MP på vicecity suger piss.

Det får være måte på hvor takknemlig folk skal være for at noen bruker fritiden sin på å lage et slik produkt gratis! :roll: Det er kommentarer som den øverst, som effektivt stopper mange spill MODs. Om du ikke liker den, stepp inn og gjør jobben selv da istedet for å bare klage!

Og ja, jeg reagerte ganske kraftig på den statementen du kom med. Det er et klassisk eksempel på "lite konstruktiv kritikk".

Jeg har sett så mange lovende MODs til spill som har blitt kansellert på grunn av folk som bare sutrer og klager, og aldri komme med noen form for konstruktiv kritikk. Men du skjønner vel ikke hvordan det føles for de som lager en slik MOD, hvordan det er å komme hjem fra jobb eller skole og bruke de få timene fritid de har hver dag på noe slik, bare for å få det i fleisen at det suger (eller lignende kommentarer). Er litt vanskelig å holde gløden oppe da vet du!

De som er smarte, jobber i det skjulte, og jeg skulle ønske det skjedde her og, men de har all grunn til å være stolte av det de gjør uansett, og jeg håper de klarer å ignorere slike tåpelige tilbakemeldinger. Da vil det garantert komme en stabil og vel fungerende MP MOD etterhvert.

GTA Vice City ligger i hylla mi, fikk det i posten like etter at PC'en min røk, men den er snart oppe og går igjen, gleder meg vilt til å spille det :D

http://www.gtat.org/downloads.html

http://www.multitheftauto.com/page.php?show=news

Lenke til kommentar

Kan du ikke bare IKKE PLAGE oss med noe spill da, og heller oppføre deg? :-?

HAkke sagt at jeg skal plage dere, ok? Bare sa det som en dum spøk! Gleder meg til Empire DMW er alt jeg opplyste om. Takk alle som hjalp meg å ordne MP-en til VC!

Hidden: Hvorfor ta slik på vei, er enig i at folk ikke skal klage så himla over folk som faktisk gidder å gjre en stooor innsats for at folk skal ha det mer morro med spill.

Nothing: www.megagames.com så bare finner du nyhets arkiv osv. Kan vel bare søke på Google også går jeg utifra...

Lenke til kommentar

Det forandrer ikke på det faktum at det er en svært tidlig utgave, og at de skulle egentlig holdt munn om det de holder på med.

Nå snakker du ganske generelt, uten å nevne MOD navn. Det er minst 2, muligens 3 forskjellige GTA VC MOD'er i sving, og de er alle WIP. Så når du sa at den "suger piss", så sa du "denne betaen suger piss", om du skjønner hva jeg mener :) Blir mye pissprat her..

Sjekk MTA forumet for mer MTA info:

Klikk her

Neste versjon av MTA vil bl.a. ha støtte for fler spillere i samme bil ..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...