Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Greit å hooke up med en som en kompis liker?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det høres romantisk ut: "Jeg fikk lov av Petter å være sammen med deg, så da kan vi vel være det da..." ;)

Synes hun det er greit å bety mindre enn kompisen din?

Geir :)

Hun trenger da ikke nødvendigvis bety mindre den dag i dag, men at hun på et så tidlig stadie ikke betydde mer enn en god venn bør da være forståelig?

Lenke til kommentar

Er det greit å bare småkysse eller kline(ikke noe sex) med en som man vet at en nær venn av deg liker? Sett at du selv er full, og det samme da hvis han er der og ser det eller hvis han ikke er der.

Er dette greit? Hvordan ville dere reagert hvis en kompis at deg hooket up med en du er forelsket i?

Postet av anonym: 2057cbdd87bd4aef07b17fec47db398b

Dette er farlig farlig grunn. Dersom kompisforholdet betyr mye, så bør du her skygge milevis unna. Men gir du pokker og er villig til å miste en kompis, så kjør på.

Sjansen er stor for at du sårer kompisen, og så går det skeis med dama, og så sitter du igjen med ingenting.

Finnes mange damer, pul en annen dame.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Tafs i vei, han har ingen førsterett på chicke. Og ingorer disse luskende moralistene i tråden, de hadde nok kastet seg over kjøttet i en svingende fart. Viss du ikke klarer å mekke mel i mølla så mann deg opp og få det til og ikke sitt og grin når noen andre får det til.

Lenke til kommentar

Ler av dere som bare sier "kjør på, det er dama sitt valg". osv. Kan godt være det er dårlig av kompisen din som ikke lar deg prøve deg, og hvis han gjør det med flere damer på rad så er det jo bare han som er latterlig. Men hvis det er en dame han liker godt, kommer han nok til å bli syykt skuffet om du kjører på.

Som sagt, det skal være bro's before hoe's i min bok. Til en viss grad selvfølgelig.

Det er uansett ditt valg, vil du ha kompis eller jente.

Lenke til kommentar

Ler av dere som bare sier "kjør på, det er dama sitt valg". osv.

Le du. Men jeg mistenker at du har en og annen åpenbaring foran deg.

Som sagt, det skal være bro's before hoe's i min bok. Til en viss grad selvfølgelig.

Som sagt: "Bro's before hoe's" - slagordet til enslige menns klubb.

Hvis kompisen tar jenta risikerer TS å ende opp med ingen av delene. Og i det lange løp så vil nok de fleste ha seg en partner.

Endret av tom waits for alice
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ler av dere som bare sier "kjør på, det er dama sitt valg". osv.

Le du. Men jeg mistenker at du har en og annen åpenbaring foran deg.

Som sagt: "Bro's before hoe's" - slagordet til enslige menns klubb.

Hvis kompisen tar jenta risikerer TS å ende opp med ingen av delene. Og i det lange løp så vil nok de fleste ha seg en partner.

Så du kjører på alle jenter uansett hvordan kompisene dine ser på situasjonen? Ja du har vell mange gode kompiser du ja.

Og du sier bro's before hoe's er alene menns uttrykk... Hahaha :D Flaut

• Liker 1
Lenke til kommentar

"Kjøre på jenter"? Når jeg tok lappen lærte vi at man ikke skulle kjøre på folk...

Spøk til side: Jeg er 54 år gammel og har vært gift i 26. Problemstillingen er nok blitt litt teoretisk for meg. Samtidig så kjenner jeg en del menn som er alene. Deriblant noen som ikke helt fikk med seg 70-tallet og kvinnefrigjøringen og ikke skjønte at jentene skulle ha et ord med i laget og ikke var noe guttene fordelte seg imellom.

Det fantes noen koder når jeg var ung også. Som at det sjelden fører noe godt med seg å bryte inn i et etablert forhold. Men jenter er ikke handelsvare, og det er ikke noe sjekketriks å si til en jente som er forelsket i deg at "beklager, men Petter har førsteretten".

Ikke får man flere ekte kamerater av det heller. En ekte kamerat lar ikke en dameaffære komme i veien for vennskapet. Jeg hadde en kompis som var velsignet med tidenes sjarm, og hadde damer til å vise det. Det kunne vi andre misunne ham, men ikke nekte ham. Da hadde vi hvertfall ikke vært venner. Et par av dem skulle jeg ønske at hadde valgt meg, men det gjorde de ikke.

Vi er selvsagt fortsatt venner. Dét er å sette "brødre før høner"...

• Liker 3
Lenke til kommentar

Det handler om at hvis du liker EN jente veldig godt, kansje forelsket, og en god venn av deg vet dette, bør ikke denne vennen prøve seg/rote/whatever med jenten, når han VET at du kommer til å bli skikkelig lei deg.

Dette handler ikke om "en person som har draget på alle jentene".

Vennen burde aldri latt jenten få følelser for ham (som du sier burde jenten få velge), i mine øyne.

Det er en ting at følelser mellom 2 personer plutselig bare kommer hvis man bruker mye tid sammen med en person, det har hendt meg og ikke så mye man kan gjøre med. Da blir det en helt annen sak. Men her har en kompis rotet med en jente han vet vennen liker på fest. Ufint i mine øyne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...