Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Greit å hooke up med en som en kompis liker?

Anbefalte innlegg

Er det greit å bare småkysse eller kline(ikke noe sex) med en som man vet at en nær venn av deg liker? Sett at du selv er full, og det samme da hvis han er der og ser det eller hvis han ikke er der.

Er dette greit? Hvordan ville dere reagert hvis en kompis at deg hooket up med en du er forelsket i?

Postet av anonym: 2057cbdd87bd4aef07b17fec47db398b

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei det er ikke greit. Du (og dama) får nå i det minste si fra først.

Edit: Tror jeg misforstod åpningsinnlegget her. Om det ikke er noe som tyder på at hun gjengjelder hans følelser, eller de faktisk har noe på gang, er eg enig med flertallet av dei andre her.

Endret av dwezirads
Lenke til kommentar

Det får være opp til dama å bestemme hvem hun er hypp på.

Kompisen får si vha faen han vil.

Jupp. Vi har likestilling idag. Jeg skjønner ikke hvorfor guttene skal avtale seg imellom hvem som skal være med dama, uten at hun har noe hun skal ha sagt.

Er man i et forhold kan det være meningsfullt å avtale å være trofaste, men det er en annen problemstilling. En gutt kan ikke reservere en dame han ikke er sammen med.

Vi har alle vært der. Liker en dame, men hun foretrekker en kompis. Har skjedd meg mer enn en gang. Trist mens det står på, men det er da hennes rett å velge hvem hun vil være med.

Geir :)

• Liker 8
Lenke til kommentar

Det får være opp til dama å bestemme hvem hun er hypp på.

Kompisen får si vha faen han vil.

Jupp. Vi har likestilling idag. Jeg skjønner ikke hvorfor guttene skal avtale seg imellom hvem som skal være med dama, uten at hun har noe hun skal ha sagt.

Er man i et forhold kan det være meningsfullt å avtale å være trofaste, men det er en annen problemstilling. En gutt kan ikke reservere en dame han ikke er sammen med.

Vi har alle vært der. Liker en dame, men hun foretrekker en kompis. Har skjedd meg mer enn en gang. Trist mens det står på, men det er da hennes rett å velge hvem hun vil være med.

Helt enig.

Dessuten vet vi erfarne fjellfolk en ting eller to om dette her.

Dersom kompisen er hypp, og går og trår vann i uke etter uke, kommer hun bare til å finne seg en annen fyr. Hun er sikkert ikke interessert i "kompisen" uansett. Kanskje han er for mye kompis og for lite Jeger.

Lover du kompisen førsterett, så ender dama opp hos en helt annen. Garantert.

Om dere er sånn 15-17, så ender hun opp hos en 19-åring mens du sitter og venter.

Nei, her er det bare å gi gass! Så finner du fort ut om dama er hypp :D

Vi oldisene har vært der før.

Lenke til kommentar

Det kommer ann på situasjonen synes jeg. Jeg ville av prinsipp sagt at du skal holde deg unna, men det er klart det kommer ann på hva hver av dere vil. Hvis dere begge er forelsket er det kanskje bedre å finne en annen dame slik at hun ikke kommer mellom dere? I hvertfall hvis dere er gode venner. Jeg var faktisk i samme situajson selv for litt over et år siden, og jeg forsikret meg med kompisen min om at det var greit, og det var det. Hvis ikke hadde jeg ikke blitt sammen med kjæresten.

Lenke til kommentar

Jeg var faktisk i samme situajson selv for litt over et år siden, og jeg forsikret meg med kompisen min om at det var greit, og det var det. Hvis ikke hadde jeg ikke blitt sammen med kjæresten.

Var det noen av dere som vurderte å spørre henne hvem hun helst ville være sammen med? Du sier at hvis det ikke var OK for kompisen, så ville du ikke vært sammen med henne. Hva om det var deg hun ville ha, da? Er det liksom irrelevant?

Lenke til kommentar

Jeg var faktisk i samme situajson selv for litt over et år siden, og jeg forsikret meg med kompisen min om at det var greit, og det var det. Hvis ikke hadde jeg ikke blitt sammen med kjæresten.

Var det noen av dere som vurderte å spørre henne hvem hun helst ville være sammen med? Du sier at hvis det ikke var OK for kompisen, så ville du ikke vært sammen med henne. Hva om det var deg hun ville ha, da? Er det liksom irrelevant?

Jada, det var det første hun sa. Hun tok en prat med begge oss og sa at det var meg hun ville ha. Deretter ble vi to enige om at det gikk greit. Så hva henne ville var naturligvis ikke irrelevant, det bare betød mindre enn kompisen.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...