Espen Ørud Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Aurora in sea and sky Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
imauseth Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Fin eksponering og fine farger. Flotte overganger mellom himmel, nordlys og skyer. Veldig bra med lysene fra lnterner/fyr etc. Synes dog at dette ble for mye midtstilt. Jeg mener at kraftige kutt i bunn og venstre side vil gjøre bilde mere spennende. Bygningene til venstre i bildet tar for mye oppmerksomhet. Ja og så er det dette med signatur og font da ;-) Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Vakkert nordlys med fine speilinger - men signaturen blir et blikkfang. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Bra eksponert! Fint nordlys. Kunne nok foretrukket et kraftig kutt nede helt til rett oppunder de fargelysstripene. God 3'er herfra! Lenke til kommentar
ValvikB Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Liker bilde - synes dette ble veldig bra - Håper at en gang vil mine nord-norge turer gi meg muligheten til å fotografere nordlyset :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg