krix Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 god kveld, jeg har en mp3 fil som jeg vil gjøre om til midi. noen som har et program for dette? har googlet , men forgjeves:S her er mp3 filen. http://up.ht/poShPc Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 (endret) Det går nok heller dårlig. En MIDI-fil er bare en serie med kommandoer for å aktivere forskjellige lyder og effekter. Så den inneholder ingen lyder eller noe opptak. Det er med andre ord umulig å konvertere fra MIDI til MP3. Men du kan finne en midi-fil av den låta du vil ha på nettet eventuelt. Endret 3. oktober 2011 av Dofty Lenke til kommentar
krix Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2011 Det går nok heller dårlig. En MIDI-fil er bare en serie med kommandoer for å aktivere forskjellige lyder og effekter. Så den inneholder ingen lyder eller noe opptak. Det er med andre ord umulig å konvertere fra MIDI til MP3. Men du kan finne en midi-fil av den låta du vil ha på nettet eventuelt. har prøvd, jeg må ha den i midi:) fra mp3 til midi det er : fort boyard theme. altså, introen på : fangene på fortet:) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Du kan ikke konvertere fra mp3 til midi på den måten. MP3 er et opptak. Midi forteller bare hvilke "instrumenter"/lyder som spilles når og hvor lenge. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Hvis du har FL studio med edison lar det seg gjøre, selvfølgelig er den ikke alltid nøyaktig men skal fungere omtrentlig og til vanlig bruk. Lenke til kommentar
krix Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2011 vell, jeg forstår hvorfor dere sier det,men kan jeg få det som jeg vil? har noen/ kan lage? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Du får ikke noe program som kan gjøre alt for deg. Du må gjøre alt selv manuelt. Evt. betale noen andre for å gjøre det. Det krever ferdigheter og kunnskap innen musikkskaping/komponering. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 http://www.pluto.dti.ne.jp/~araki/amazingmidi/ ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) For å si det på en annen måte: Når du allerede sitter der med en pannekake så er det vanskelig å få den til å bli til egg, melk, sukker og mel. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Om jeg ikke har tatt helt feil selv her nå da. Endret 4. oktober 2011 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 http://www.pluto.dti.ne.jp/~araki/amazingmidi/ ? Så godt som ubrukelig til "vanlig" musikk. It can recognize single-instrument polyphonic music Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Jeg vil tro det er umulig, som de andre har sagt her. Jeg har ihvertfall ikke kommet over noe software som kan gjøre dette. mp3 er audiosignal, mens midi er kommandoer, altså to forskjellige verdener. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Jeg gjentar, det finnes programmer som klarer det til en viss grad allerede, Edison er blant en av dem. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Fremdeles store begrensninger, og selv om du får det til er jeg sikker på at du må til med kraftig editering etterpå for å få brukbart resultat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå