N o r e n g Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Om du øker HT(AMD har gått vekk fra FSB for flere år siden) og senker multi(eller motsatt) så hastigheten på prosessoren ender opp på det samme, så er det ikke noen temperaturforskjell. Nettopp, og når alle multiplikatorer er opplåst gir det ingen mening å røre FSB før du har nådd maks multiplier. Lenke til kommentar
hrc3035 Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Hvilken ytelseforkskjell får jeg f.eks i Crysis 2 i fps AMD X4 PII 965 BE 3.4Ghz hvis jeg klokker den til 3.8 Ghz Kjører GTX560TI Twin frozr II skjermkort. Hvil jeg merke stor forskjell,? Har bestillt H60 så derfor tenkte jeg at jeg skulle prøve meg på en mild clock.? Lenke til kommentar
PHCTF Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Hvilken ytelseforkskjell får jeg f.eks i Crysis 2 i fps AMD X4 PII 965 BE 3.4Ghz hvis jeg klokker den til 3.8 Ghz Kjører GTX560TI Twin frozr II skjermkort. Hvil jeg merke stor forskjell,? Har bestillt H60 så derfor tenkte jeg at jeg skulle prøve meg på en mild clock.? Du vil merke minimal forskjell ettersom 560en din ikke er flaskehalset av CPUen. Med 560 i SLI ville du merket en forskjell, dog. Lenke til kommentar
Den Ukjente Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2011 Hvilken ytelseforkskjell får jeg f.eks i Crysis 2 i fps AMD X4 PII 965 BE 3.4Ghz hvis jeg klokker den til 3.8 Ghz Kjører GTX560TI Twin frozr II skjermkort. Hvil jeg merke stor forskjell,? Har bestillt H60 så derfor tenkte jeg at jeg skulle prøve meg på en mild clock.? Bortimot likt oppsett da, bare at jeg kjører 100 mhz høyere på CPU og GTX 570.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå