Macklemore Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 vet ikke hvor jeg skal plassere denne men jeg synes http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=31012661 denne var litt morsom så her deler jeg den med dere 1 Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 ikke det nydeligste navnet, nei litt OT, men ble ikke Intel Core 2 Duo 2.70Hz lanser i midten av 2006? 3k for en pc med 5 år gammel cpu :O Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 "Klara" trenger mer neonlys for å være salgbar til den prisen. Navnet bringer for øvrig opp assosiasjoner om prostituerte, godt hjulpet av at maskinen prøver å selge noe brukt til en pris du kunne fått noe godt brukbart nytt for. 1 Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Om en fyr gir navn til PCen (og spesielt jentenavn) ville jeg vært skeptisk til å kjøpe den. Man vet aldri hva han og Klara har gjort i sene nattetimer, og jeg tror ikke jeg vil vite det. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå