Thanatos Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Den mest slitsomme jobben må jo være å være moderator på dette forumet :wink: ja, det er det stor sannsynlighet for ja... :smile: Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Skogsarbeid er jo noe av det kjekkeste man kan holde på med. Gleder meg allerede til vinteren når jeg skal i skogen. "Dumme" skolen kommer i veien slik at jeg ikke kan gå i skogen hver dag og tjene mye penger. Og for å rette på "hobby-bøndene": Først feller man treet, deretter kvister man det. Så kapper man det og deretter kløyver man det. (i mellomtiden kan man bruke vinsj til å slepe det ut fra skogen til en "snuplass".) Lenke til kommentar
Warlock Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Jeg har i hverfall verdens herligste jobb,jeg får betalt mellom 300 og 400 kroner i gjennomsnitt for å telle penger Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Jeg har i hverfall verdens herligste jobb,jeg får betalt mellom 300 og 400 kroner i gjennomsnitt for å telle penger 3-400kr dagen? timen? Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 I sommer måtte jeg bære 8 tonn stein , skulle legge grunnmurs papp , i små bøtter , det tar VELDIG lang tid , fram og tilbake fram og tilbake fram og tilbake... flyttet rundt på 8,7 tonn takstein i løpet av den siste uka nå (først opp på tak, så distribuere).. slitsomt som helvette.. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Værste lasten må vel værra dem som faktisk ikke har jobb men prøver så godt de kan for å få en ?? Må vel ligge en god del psyke i å ikke gi seg der og ta imot alle avvisningene.. ? Nå har jeg ikke hatt problemer med dette selv, men det finnes nok noen der ute som sliter med det , spes folk under 18 og slik... Lenke til kommentar
Fogl Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Det verste må nok være å bære jord, måtte bære jorden opp en stor bakke på ca 100m skulle planere ut et område på hytta. Det ver ekstremt slitsomt, mye verre en vedbæring. Prøv å bære jord heller. Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Den tyngste jobben jeg gjør, er å bære tykke gamle damer ned i fra 4. etg. Lenke til kommentar
zed Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Kjedligste jobb, må vel være moderator her Lenke til kommentar
Lars! Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Plastisk kirurg for Michael Jakson! Lenke til kommentar
Warlock Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Jeg har i hverfall verdens herligste jobb,jeg får betalt mellom 300 og 400 kroner i gjennomsnitt for å telle penger 3-400kr dagen? timen? faktisk i timen.kan ikke jobbe så mye jeg vil da,siden det kun er en viss sum som skal telles hver uke,men jeg er fornøyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå