Gå til innhold

Mest slitsomme jobb?

A_berg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skogsarbeid er jo noe av det kjekkeste man kan holde på med. Gleder meg allerede til vinteren når jeg skal i skogen. "Dumme" skolen kommer i veien slik at jeg ikke kan gå i skogen hver dag og tjene mye penger. :shrug:

Og for å rette på "hobby-bøndene": Først feller man treet, deretter kvister man det. Så kapper man det og deretter kløyver man det. (i mellomtiden kan man bruke vinsj til å slepe det ut fra skogen til en "snuplass".)

Lenke til kommentar
I sommer måtte jeg bære 8 tonn stein , skulle legge grunnmurs papp , i små bøtter , det tar VELDIG lang tid , fram og tilbake fram og tilbake fram og tilbake...

flyttet rundt på 8,7 tonn takstein i løpet av den siste uka nå (først opp på tak, så distribuere).. slitsomt som helvette..

Lenke til kommentar

Værste lasten må vel værra dem som faktisk ikke har jobb men prøver så godt de kan for å få en ??

Må vel ligge en god del psyke i å ikke gi seg der og ta imot alle avvisningene.. ? :roll:

Nå har jeg ikke hatt problemer med dette selv, men det finnes nok noen der ute som sliter med det , spes folk under 18 og slik...

Lenke til kommentar
Jeg har i hverfall verdens herligste jobb,jeg får betalt mellom 300 og 400 kroner i gjennomsnitt for å telle penger :D

3-400kr dagen? timen?

faktisk i timen.kan ikke jobbe så mye jeg vil da,siden det kun er en viss sum som skal telles hver uke,men jeg er fornøyd

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...