Gå til innhold

Mest slitsomme jobb?

A_berg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ang dette så har jeg en forjævli jobb for tiden. Driver og stripper hele dagen. Var egentlig ikke det som skulle være arbeidsoppgaven min ,men de fant ut at jeg var rask og effektiv og derfor så stripper jeg dagen lang. Noe værre jobb skal du lete lenge etter.

Lenke til kommentar
Ang dette så har jeg en forjævli jobb for tiden. Driver og stripper hele dagen. Var egentlig ikke det som skulle være arbeidsoppgaven min ,men de fant ut at jeg var rask og effektiv og derfor så stripper jeg dagen lang. Noe værre jobb skal du lete lenge etter.

/me tror du snakker om plaststrips...:smile:

Lenke til kommentar
/me tror du snakker om plaststrips...:smile:

Faktisk ikke. Det er stripping av papp. Pappen har først Vært igjennom endel ting før jeg stripper den. Idag skal jeg lime det jeg strippet for 2 for 2 dager siden. Men jeg har nok hatt hendele mine på endel embalasje til endel fine firmaer. Iallefall morsomme logoer og firmanavn iallefall. Kan røpe at det kommer til og være datautstyr og datamaskiner i noen av dem =D=D

Lenke til kommentar

Støype båter, da mener jeg store "stupere" som lages til plattformer og slik. Stå i en slik en, jobbe med polyester og annet piss, og tempraturer som blir syklig høye under herding.

Ikke minst må man gå med maske og friskluft pga tempratur og varme.

:grumpy:

Lenke til kommentar
Hah, amatører! Det er ingenting som heter å dele og/eller splitte ved. Det heter kappe og klyve ved! :yes:Sage ved er også lov.

I skogen feller man ved, deretter kvister man den.

Man klyver da ikke ved, man kløyver, å kløyve ved. Hva pokker skal man klyve over veden etter? Dere liksombønder altså... :)

des,OUT!

Lenke til kommentar
Man kan si og klyve ved! har hørt mange som har sagt det. Bor selv på et småbruk og her sier vi og hogge ved. Bruker ikke noe annet.

hogge ved, er å kappe/felle trærne, å klyve/kløyve er å dele kubber i to... :wink:

oioi hør på eksperten. du har rett da men.

Lenke til kommentar
Man kan si og klyve ved! har hørt mange som har sagt det. Bor selv på et småbruk og her sier vi og hogge ved. Bruker ikke noe annet.

hogge ved, er å kappe/felle trærne, å klyve/kløyve er å dele kubber i to... :wink:

oioi hør på eksperten. du har rett da men.

ja, har du noen gang tvilet på moi?

Lenke til kommentar
Den mest slitsomme jobben må være det den ungene i noen land (india,pakistan osv...) har som stenknusere eller fotball syerske. :shrug:

jah, det kan jeg skrive under på! Nå har ikke jeg vert i india eller pakistan da, men rettere sagt i fjøset ;)

Jeg sto å banka løs på en betongkladd (Kalles förbrett på "fagspråket" :D )

med slegge i fjøset og etter 3 dager ble jeg omsider ferdig :woot:

Hendene mine var litt maltraktert da jah...

Lenke til kommentar

Når jeg begynner å tenke etter, er det dager på arbe da jeg lemper flere TONN amuminiums-profiler i løpet av en dag. Ikke kødd heller.

Pleier også å dyttedra traller som veier 500-1500kg, og opptil 30 traller om dagen. Er to og to som jobber sammen med slik da, men likevell, blir mange tonn i løpet av en dag.

Lenke til kommentar
I sommer måtte jeg bære 8 tonn stein , skulle legge grunnmurs papp , i små bøtter , det tar VELDIG lang tid , fram og tilbake fram og tilbake fram og tilbake...

jepp det høres ufattelig kjedelig ut. bære stein må være noe av det kjedligste som er. :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...