Gå til innhold

ATI Radeon 8500 Retail hos Komplett

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2002-02-07 10:19, ahpadt skrev:

Jeg har stått på "venteliste" på ATI Radeon 8500 siden Januar , og da var prisen på 2700,-
:grin:

Haha, men de kan ikke gjøre det. Du kan ta e-posten med bestillingsinfoen hvor det står prisen, og sende til dem og kreve at de gir penger tilbake. Jeg har samme sak gående nå med godeste itbutikken.dk. Videre kan du klage til forbrukerombudet, hvis den var 2700,- når du bestilte den :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-02-07 16:22, Maroder_S skrev:

Quote:

On 2002-02-07 10:19, ahpadt skrev:

Jeg har stått på "venteliste" på ATI Radeon 8500 siden Januar , og da var prisen på 2700,-
:grin:

Haha, men de kan ikke gjøre det. Du kan ta e-posten med bestillingsinfoen hvor det står prisen, og sende til dem og kreve at de gir penger tilbake. Jeg har samme sak gående nå med godeste itbutikken.dk. Videre kan du klage til forbrukerombudet, hvis den var 2700,- når du bestilte den :smile:

--------

ja,. komplett er frekke med sånt, skjedd med meg og lignende tilfelle. stikkordet er HOLDE DEG UNNA KOMPLETT.NO og hvis du først er i siturasjonen så må du **** ta en dag fri fra jobb hbis du skal ha kontakt med dem, for du kommer nesten aldri frem (på support, salg står de seff og HOPPER I SAKTE FILM I RENESTE JAMES BOND STIL etter telefonen, og da er det ikke verdt det allikevel. DRIT I KOMPLETT.NO !!!

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-02-07 18:58, The man! skrev:

er det bare meg eller er hercules radeon8500 skummelt billig.

2100 kr på komplett.

Ingen tvil om at det er et meget godt kjøp.

Quote:

Så jeg fikk mitt for to dager siden for 2900-

Slå den dere !!!

LOL, og du er fornøyd? Jeg hadde blitt pissur hvis en butikk krevde mer penger enn det som var avtalt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...