villvin Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Er det noen som har hørt noe som helst fra Rare om at de utvikler et nytt Banjo Kazooie spill? Jeg har googlet og googlet men blir bare mer og mer skuffet. Har den siste tiden blitt hekta på de gamle Banjo Kazooie spillene. Nostalgien fyller luften! Lenke til kommentar
g6wkFV6yfl_ Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Rare lager kinect-spill nå.. Vet ikke hvor du har vært i det siste, men hele plaformer/adventure-sjangeren døde på xbox for 6 år siden med Kameo :\ Lenke til kommentar
villvin Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2011 Har ikke spilt noe særlig i det siste så jeg vet ikke. Men om de lager et tradisjonelt plattformspill eller noe nytt med samme atmosfære og sjarm (bare ikke noe som nuts and bolts), så er jeg fornøyd. Synes det er synd at det ikke slippes noen gode kvalitetsspill lengre. Selv nå, når vi har muligheten til å lage spill med skikkelig bra grafikk og avansert AI and whatnot, så er fremdeles Zelda: OoT og Banjo Kazooie mine favorittspill... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå