AnonymDiskusjon Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Hei! Skal prøve å ta dette så kort som mulig. Er en gutt på 15 år, forelsket i en jente. Eller, jeg er faktisk usikker på om jeg er forelsket. Jeg vil ikke være forelsket i henne, fordi jeg har kjent henne i 10 år nå, og vært ganske god venn med henne hele veien, men jeg liker å være forelsket i henne. Aner ikke helt hvorfor, men jeg liker å liker henne, hvis dere skjønner. Hun gir faktisk mange signaler på at hun liker meg, men det er også ting som signaliserer "imot" det. Jeg håper på å bare komme over henne over tid, men det er alltid noe i meg som ikke lar meg. Vi snakker ofte sammen over skype/face, hun er den jeg snakker mest med, og hun har sagt at jeg også er den hun snakker mest med. Hver gang jeg er på, og hun ikke er på så får jeg tanker i hodet om at hun kanskje er med en annen gutt. Vet det høres ut som om jeg er paranoid, og jeg vet det selv, jeg er paranoid, men jeg får ikke de tankene ut av hode! Hadde også en drøm i forrige uke hvor hun var sammen med en av vennene mine, og siden det har jeg alltid vært "redd" for at hun er med han når hun ikke er på skype eller face. Jeg vet selv at disse tankene bare er bullshit, men de fortsetter å komme. Postet av anonym: d3b3ef51738c56abdabbad3ba431dcc4 Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) Du sier jo du ikke vil være forelsket i henne. Hvorfor sitter du der og tenker da? Enten må du ta saken i egen hender, ellers kan jeg love deg at noen andre gjør det en dag Finn ut om du vil ha henne, eller om du ikke vil og fortsett utifra det Blir litt jentete å tenke "Jeg vil ikke ha deg, men ikke faen om noen andre skal få deg heller" Endret 4. oktober 2011 av Demantios 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå