Gå til innhold

Overklokking.no og reklamene

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
vi har brukt 10.000,- (ti tusen!) på en testbenk for CPU-kjølere

Var det så smart, da, hvis tester av kjølere nå skal nedprioriteres? Selv er jeg ikke overbevist om at dette er veien å gå. For meg var det nettopp slike tester som fikk meg til å begynne å vanke her in the first place. det - og ymse sinnsvake prosjekter, som jeg har forståelse for at koster penger.

Og for ordens skyld: Om en såpasse bra site som dette må reklamere litt for å holde koken, så har jeg INGEN problemer med det! Vi som er innom er smarte nok (liker jeg å tro) til at vi greier å skille mellom reklame og redaksjonelt stoff, og en site av denne typen vil også i det lange løp være tjent - og ikke bare i form av rede penger - med å ha nære kontakter i produksjons- og distribusjonsmiljøet for datautstyr. Stå på, dere!

Lenke til kommentar

Jeg formulerte meg litt dårlig - vi KOMMER til å teste alt av kjølere vi rekker over, men vi vil ikke gjøre det på den måten vi har gjort til nå. I stedet vil vi legge våre tester inn i en database, og heller finne på et eller anna på forsiden for å meddele at en ny kjøler er testet.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

reklame er greit så lege de viser faktiske tillbud mener jeg.

microples er spessielt ille i såmåte. det er den definitivt dyreste sjappa av de alle.

hva med å ikke akseptere reklame som ikke er tilbuds relatert, untatt webshop linkene i topp?

tror både vi, dere og sappene hadde tjent på det..

de fleste ønsker vel og profilere seg som best, dvs billigst eller?

mine tanker..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...