littlej Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Klarte å miste telefonen i murgulvet og det gikk jo ikke akkurat veldig bra... Ser man kan kjøpe den delen på eBay for en billig penge, men hvordan bytter man den? Og kan jeg få tak i delen i Norge uten at det koster skjorta? Trenger KUN det ytterste glasset, skjermen er helt fin =) Og gjør det no å fortsette å bruke den? Kan den få skader i selve skjermen også nå som glasset er knust? Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Glass og skjerm er vel limt sammen å denne maskinen.. Så her må man bytte begge deler ut fra hva jeg har forstått.. Du får si fra om du vil kvitte deg med fonen, jeg trenger en med knust skjerm Lenke til kommentar
Runar Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Kjøp og salg er ikke tillatt på forumet. Dette inkluderer å tilby egne tjenester du tar betalt for. To innlegg har blitt fjernet fra tråden.Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) MyTrendyPhone sender til Norge, og opererer med norske priser: Kun skjerm: http://www.mytrendyp...axy-53251p.html Skjerm og deksel: http://www.mytrendyp...axy-53835p.html Youtubevideo/guide til hvordan skifte skjermen Lykke til Endret 4. oktober 2011 av Andrull Lenke til kommentar
ZoLaMont Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Var det noen som hadde lagt ut et innlegg der dem tilbød seg å reparere, så ble det fjernet av moderator? Jeg trenger å komme i kontakt med noen som har gjort dette før, for å forhøre meg litt. Lenke til kommentar
Luffy1337 Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Var det noen som hadde lagt ut et innlegg der dem tilbød seg å reparere, så ble det fjernet av moderator? Jeg trenger å komme i kontakt med noen som har gjort dette før, for å forhøre meg litt. jaa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå