Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ha seg med ei i rullestol

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spørs garantert på type skade/sykdom eller hva nå problemet for personen er, men den ene jenta jeg har hatt sex med som satt (eller, sitter) i rullestol er også den jenta som ga meg den beste sexen jeg noensinne har hatt.

Unnskyld meg min nyskjerrighet, men hvordan var det med bevegelse? Måtte du liksom hjelpe hun opp i stilling osv. Kjente hun noe? :mellow:

Lenke til kommentar

Noen ting å tenke på ( jobber selv med blinde / bevegelsehemmede ) :

*De fleste er akkurat som meg og deg som i mange tilfeller har kommet i en vanskelig situasjon (bilulykke , alvorlig sykdom etc) og har på mange måter fått innskrenket måten de kan leve på drastisk. Husk at om du tar bort "handikappet" så vil de være akkurat som meg og deg med de samme behovene og ønskene til å leve et normalt liv.

*Handikappet kan ofte gjøre at de blir fortvilet spesielt fordi de blir behandlet som en porselensdukke. Mange av disse guttene og jentene har helt intakt sexdrift og kan til og med få den kraftig forsterket pga situasjonen man er i. Når man hele tiden blir avvist nettopp pga en rullestol / synshemming etc , så føles dette ekstra hardt for dem, husk mange av dem ser jo på seg selv som rimelig "normal".

*Sex mellom to personer som ønsker å kose seg kan være flott selv om den ene personen er lammet i nedre del av kroppen , det krever litt ekstra innsats fra den som ikke er handikappet men ved riktig valg av stillinger og samarbeid har jeg ikke tvil om at det kan bli en bra opplevelse. Noen personer har full følsomhet i den "paralyserte" delen av kroppen mens andre har det ikke.

Personlig om jeg ikke hadde vært gift og i et forhold hadde jeg nok takket ja til å bli bedre kjent med vedkommende , om det ble sex ut av det eller kun en night stand så hadde jeg ikke hatt noe problem med det da vi er jo tross alt mennesker begge to som kan ta våre egne valg.

• Liker 3
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...