Mumiene Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Jeg har 4 pcer oppkoblet i nettverk og alt funker helt fint med fil overføring og alle finner hver andre på ping, Så nettverket er OK ser det ut som. Alle pcer er på internett Problemet er etter jeg har satt opp en Quake server så får de pcene som prøver og koble seg opp en melding som dette Server is using Protokoll 43 version Alt fungerte før jeg reinstalerte alle pcer ??? Håper på snarlig hjelp da vi sitter her og gjerne vil spille i kveld Hilsen Mumiene Lenke til kommentar
ZeZar is BACK Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Har du lagt inn IPX-en. KAN ha noe å si! Lenke til kommentar
Mumiene Skrevet 9. august 2003 Forfatter Del Skrevet 9. august 2003 Har du lagt inn IPX-en. KAN ha noe å si! Jepp jeg har gjort det på alle pcer Takk for innlegget Hilsen Mumiene Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Det er forskjellige verjsoner... last ned nyeste pointrelease (1.32) og installer den på alle maskinene. http://www.danishdesigns.dk/atfra3/iframe/files.html Lenke til kommentar
Mumiene Skrevet 9. august 2003 Forfatter Del Skrevet 9. august 2003 Jeg fant ut at jeg skulle fjerne Quake på alle pcer og instalere det på nytt. Og det hjalp nå funker alt sammen, Ellers takker jeg for linkene som jeg fikk her Hilsen Mumiene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå