Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sannheten om penis størrelse

Betyr penis størrelse faktisk så mye som pollen viser?  

69 stemmer

1. 1. Hvor viktig er stor penis størrelse?

• Superviktig
      12
    • Ganske viktig
      10
    • Viktig
      19
    • Mindre viktig
      16
    • Nesten ubetydelig
      6
    • Helt irrelevant
      6

Anbefalte innlegg

tom waits for alice, først betviler du at pollen er besvart av jenter, så betviler du på at trådstarter er det ene og det andre. Det virker som stadiet er forflyttet til "Let etter syndebukk" og da trekker jeg meg ut for jeg vil ikke være den. Jeg står ikke til ansvar for hva folk stemmer på, pollen kjører sitt eget løp. Takk for meg. :blush:

Postet av anonym: b146dd3e410c9f2dcc7c0832e6aa205b

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen er syndebukk her. Og jeg "betvilte" ikke hvem du var, jeg sa at det er relevant for ditt motiv. (Som du har all rett til å holde for deg selv.)

Jeg bare forsøker å minne om det gamle visdomsordet:

“Believe those who are seeking the truth; doubt those who find it.” Andre Gide

Beklager om jeg skremte deg vekk. Men dette er et diskusjonsforum, og da må dfet være lov å diskutere påstander som fremmes, spesielt når de fremmes som "sannheten om"...

Geir :)

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar

Sålangt mener over 63% at stor penis er relevant på en eller annen måte. Hvis tom waits for alice hadde rett i at det er gutter som forsøker å ødelegge pollen, så betyr det sålangt at 63% av disse guttene har små penis, hvilken sannsynlighet er det for det da :tease:

Lenke til kommentar

Jeg ser ikke sammenhengen men det er stor sannsynlighet mtp. ditt poeng. Når det er sagt, HVIS jeg skulle sagt meg enig med deg så er det fristende å si at denne pollen viser mer hvor mange dritsekker det er på forumet enn det viser hvor mange som liker store peniser :dribble:

Lenke til kommentar

Slike poller kan være temmelig flåsete.

Jeg tar ikke resultatet fra denne pollen som ble henvist til i denne tråden enn annet enn renspikka flåseri. Jeg er også veldig fristet til å på langt vei si meg enig med 'tom waits for alice'.. Tvilsomt at det utelukkende er kvinner som har stemt på dette her..

Om det så var bare jenter/kvinner som stemte, hva så? Kan godt hende at de synes det er morsomt å stemme at den optimale penis er 25 - 30 cm og på tykkelse med en ølflaske og at de blir 'våtere enn Bergen' av synet av en slik penis. Bare på pur eff.

En tulle-poll fortjener tulle-svar.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Så få at det ikke er noe vits i å lete. Ifølge Wikipedia er fordelingen slik, i tommer:

500px-Penis_percentile.svg.png

Det vil si at 90% av alle menn har mellom 5 og 7 tommer (12,5 og 17,5 cm.) Det store flertallet som vi ser mellom 5 og 6" (15cm.) Bare en prosent har over 82 (20 cm.) Grafen stopper på 9", altså 22,5 cm. Bare en brøkdel av en promille har antagelig så mye som 25 cm.

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar

Ja, det er nok noe viktigere. Desverre er fordelingen der akkurat den samme, de tykke er like sjeldne som de lange.

500px-Penis_circum_percentile.svg.png

Jeg har sett en undersøkelse (har ikke noen link lenger, desverre) der både menn og kvinner ble spurt om de synes penis (sin egen/partnerens) var stor nok. Mens 85% av kvinnene svarte ja, var det bare 55% av mennene som gjorde det samme. Så mange menn har mindreverdighetskomplekser uten grunn...

Lenke til kommentar

Bare for å gi et innblikk i hvordan vi jenter tenker om dette: (Ja, har diskutert det med MANGE venninner, hett tema på jentekvelder for å si det sånn ;) )

Størrelsen ER viktig, men ikke slik som dere tror. Jeg har aldri hørt en eneste jente si at hun liker en kjempelang pikk. For det første gjør det vondt, for det andre klarer man ikke sitte oppå eller bli tatt bakfra uten at man må passe på at den ikke kommer for langt inn sånn at det gjør vondt. Og det er ingen kul følelse å vite at man ikke kan la gutten få utfolde seg uten tanke på om han gjør oss vondt.. Vi føler oss litt "pinglete" om vi hele tiden må si: Ikke så langt inn eller Vær forsiktig.

Middels størrelse (det som også er ganske normal størrelse) mellom 12-15cm er det de fleste er enige om at er passe.

Men, tykkelse har en del å si. Den perfekte pikk er middels lang, gjerne i bunnsjiktet av normalen, men har en god/ok tykkelse. Tynne, lange pikker er desidert det verste.

Så altså, heller for liten enn for stor, men samtidig; heller for tjukk enn for tynn. (For tjukk er jo ikke noe problem om man er kåt nok, barn kommer seg jo fint gjennom der ;) )

Postet av anonym: 21b6e47d4bf950fb8a51b6cb81dc5c43

• Liker 2
Lenke til kommentar

Bare for å gi et innblikk i hvordan vi jenter tenker om dette: (Ja, har diskutert det med MANGE venninner, hett tema på jentekvelder for å si det sånn ;) )

Størrelsen ER viktig, men ikke slik som dere tror. Jeg har aldri hørt en eneste jente si at hun liker en kjempelang pikk. For det første gjør det vondt, for det andre klarer man ikke sitte oppå eller bli tatt bakfra uten at man må passe på at den ikke kommer for langt inn sånn at det gjør vondt. Og det er ingen kul følelse å vite at man ikke kan la gutten få utfolde seg uten tanke på om han gjør oss vondt.. Vi føler oss litt "pinglete" om vi hele tiden må si: Ikke så langt inn eller Vær forsiktig.

Middels størrelse (det som også er ganske normal størrelse) mellom 12-15cm er det de fleste er enige om at er passe.

Men, tykkelse har en del å si. Den perfekte pikk er middels lang, gjerne i bunnsjiktet av normalen, men har en god/ok tykkelse. Tynne, lange pikker er desidert det verste.

Så altså, heller for liten enn for stor, men samtidig; heller for tjukk enn for tynn. (For tjukk er jo ikke noe problem om man er kåt nok, barn kommer seg jo fint gjennom der ;) )

Postet av anonym: 21b6e47d4bf950fb8a51b6cb81dc5c43

Der gjor du meg kåt.

Men ja, bra sagt :)

Lenke til kommentar
Så altså, heller for liten enn for stor, men samtidig; heller for tjukk enn for tynn. (For tjukk er jo ikke noe problem om man er kåt nok, barn kommer seg jo fint gjennom der ;)

Som mann kan dette være en ulempe, for i en periode er dama kanskje ofte kåt nok, men damer flest får mindre lyst kontra hva menn får etterhvert (egen erfaring iallefall) og hvorfor vet de vel bare selv. Da er en tykk penis langt verre 'i daglig knulling' når damen kanskje ikke er på en bølge-topp i grahet.

Jeg tror du har rett i at det er best for damen slik når hun er kåt, men ikke når 'dagliglivet' setter inn, barn, jobb, vasking av hus, osv osv - topper og kåte tider der også naturligvis, men egen erfaring er altså at damer kan senke driften endel og det da å tilfredsstille mannen er da nesten verre i slike stunder.

Dette er noe jeg har hørt fra flere damer.(siste del) (sånn er det når man jobber i kvinne-dominerende yrke... de prater om alt ; )

Lenke til kommentar

I antikkens hellas så foretrakk de fleste mindre peniser, de store ble sett på som groteske og komiske. Mener i tiden rundt renessansen så likte de også mindre, eller vanlige peniser. Antagelig er/har det vært mange andre kulturer som også foretrakk vanlige og mindre peniser fremfor de unormalt store.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...