kjellvr Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 hei, skal snart ha major upgradering på pcen, og kunne tenkt meg en skikkelig fan controller, jeg har sett på zalman zm-mfc1, likte den spesielt fordi den har nesten eksakt samme farge som kabinettet mitt og den er simpel og effektiv. men jeg kunne også tenkt meg ett lcd display til å ha over kontrolloren som en slags temp monitor. jeg har sett at mange fan controllere kommer med ett lite lcd display, men jeg kunne tenkt meg noe som man kan "programmere" f.eks. velge om det skal vise temperaturer eller cpu-usage/gpu-usage osv. noen som har noen ideer til hva jeg kan bruke? Kjell! Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 MFC1 er en god kontroller, jeg har selv en som har stått i maskin i minst 5 år nå og den fungerer knirkefritt. Resten av det du spør om er strengt tatt bare dill, artig kanskje men helt unødvendig. Lenke til kommentar
kjellvr Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2011 MFC1 er en god kontroller, jeg har selv en som har stått i maskin i minst 5 år nå og den fungerer knirkefritt. Resten av det du spør om er strengt tatt bare dill, artig kanskje men helt unødvendig. ja jeg vet. men det er en sånn ting jeg ikke er sikker på jeg skal ha, men jeg vil bare høre rundt for å ha infoen klar hvis jeg bestemmer meg for å kjøpe en. takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå