Sophisticated Skrevet 3. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2011 Hei! Skal til Paris om noen uker og tenker å gjøre årets høstshopping der. Har aldri vært i byen før, og vet ikke hvor mye tid jeg får til å se på klær, så om noen har noen generelle tips til merker/klesbutikker jeg burde se etter setter jeg pris på tips Skal til London i vinter, så er i hovedsak ute etter merker som står litt mer sentralt i Frankrike. Har spesielt tenkt å se på følgende: - Dress - Skinnveske - Sko Tenker å kjøpe meg én av de følgende, og er villig til å bruke litt ekstra penger på det jeg velger. Noe spesielt jeg bør se etter? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 3. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2011 Hvis du gir et konkret budsjett er det faktisk mulig å komme med forslag som er fornuftige. Lenke til kommentar
Von-Matterhorn Skrevet 3. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2011 Hermès og Louis Vuitton Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2011 Hermès og Louis Vuitton samsvarer ikke akkurat med å bruke "litt ekstra". 1 Lenke til kommentar
Von-Matterhorn Skrevet 3. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2011 Kommer an på hva utgangsbudsjettet hans var. Lenke til kommentar
Sophisticated Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2011 Tenker vel priser som er noenlunde samme nivå som en vanlig merkevarebutikk i Norge. Når det kommer til "litt ekstra" tenker jeg vel i utgangspunktet rundt 5000, høyere om jeg finner noe jeg liker spesielt godt. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 3. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2011 Og det er nettopp derfor jeg postet mitt innlegg. Kan fint få plass til Hermès og Louis Vuitton i budsjettet dersom man har planlagt å bruke 8000 på en skinnveske, og med "litt ekstra" er vi oppe i 10000, og da har du ganske greit utvalg hos begge merkene. Lenke til kommentar
Sophisticated Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2011 Takk, skal se etter hos dem Har dere noen forslag til merker i hakket lavere prisklasse også? Studentbudsjett gir ikke rom for utelukkende LV o.l., hehe Lenke til kommentar
fkm Skrevet 3. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2011 Paris er MYE dårligere på herreklær enn London i den prisklassen du er i. Du kan kjøpe deg et par skjorter hos Charvet hvis du absolutt må handle noe... Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 4. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2011 Sjekk ut butikken Tuxedo i Montmartre. Litt spesiell stil på en del, men fyttigrisen de har noe stilig også. Ikke LV/Hérmes-stilen, but still. Rimelig godt utvalg av chelseaboots, brogues, monks etc sist jeg var der, blant annet. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 5. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2011 Paris er et dårlig utgangspunkt for å unnagjøre høsthandelen med 5000 i lommen. Tror de fleste byer er det, egentlig, men London hadde vært mitt valg. Lenke til kommentar
Sophisticated Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2011 5000 er ikke budsjettet mitt, men maksimumsbeløpet jeg i utgangspunktet er keen på å bruke på spesielle plagg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå