MrAvionics Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Min binding hos telenor har gått ut. Betalt frem til 14 oktober. Ønsker å gå over til nextgentel. Hvis jeg sier opp bredbånd og telefon imorgen, har jeg da noen oppsigelsestid ? Vil jeg kunne få igjen det jeg har betalt for mye ? Hvordan fungerer dette ? Holder det at jeg bestiller fra nextgentel så skjer alt automatisk ? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Normal oppsigelsestid er vel én måned fra den første i neste måned. Det vil si at om du sier opp i dag, så opphører abonnementet 1. desember. Men alt dette kan variere fra selskap til selskap, så vil anbefale deg å sjekke Telenors vilkår. Mulig NextGenTel kan si opp Telenor for deg, men det må du nesten høre med de om. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2011 ifølge denne tråden ser det ut som det ikke er oppsigelsestid ? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1182744 Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Kudos til Telenor for det De fleste selskaper jeg har vært innom tidligere har hatt en viss oppsigelsestid. Sier du opp før datoen du har betalt til, skal du normalt få en avregning fra Telenor, Men det spørs jo om NextGenTel rekker å installere bredbånd hos deg innen 14. oktober da, så jeg ville sagt opp først når du har fått de opp og gå. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2011 Men om jeg bestiller rett fra nextgentel så vil vel det gå automatisk ? Er jo ikke mulig å ha aktivt hos to samtidig ? Vertfall sånn når jeg har byttet telefon før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå