Hans-Ragnar Olsen Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Høstfarger på trær Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Ikke noe å si på eksponeringen her nei.Flotte farger;) Lenke til kommentar
Hans-Ragnar Olsen Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2011 Ikke noe å si på eksponeringen her nei.Flotte farger;) Hei.Dette var hyggelig. Prøver å ikke få for sterke farger på bildene. Lenke til kommentar
Frode A Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Hei, flotte og naturlige farger i dette bilde Lenke til kommentar
wasco Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Veldig skarpt og fint, og det kunstige lyset gav fargene en herlig glød Lenke til kommentar
Hans-Ragnar Olsen Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2011 Hei, flotte og naturlige farger i dette bilde Hei. Takker så mye for fin kommentar. Ja,jeg prøvde å få så naturlige farger som mulig. Før så hadde jeg for sterke farger på bildene mine, men nå så vil jeg heller ha så naturlige farger som mulig. Lenke til kommentar
Hans-Ragnar Olsen Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2011 Veldig skarpt og fint, og det kunstige lyset gav fargene en herlig glød Hei. Takker så mye for fin kommentar. Når bildet ble tatt, så var himmelen helt grå, men så ville jeg ha en blå himmel i stedet. Men jeg er ikke helt fornøyd med dette resultatet her jeg. Men jeg ser at du liker dette kunstige lyset. Men det var ikke slik jeg hadde tenkt meg det. Men jeg holder på å lære meg forskjellige ting nå.Men det var veldig hyggelig at du likte bildet mitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg