Broseph Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Hei! Etter å ha dvelt lenge på det, som man alltid gjør med PC-oppgraderinger, gikk jeg til innkjøp av en i5 2500K og et ASUS P8Z68 Pro. Jeg trenger nemlig å bytte harddisker, og for å få noe ut av moderne harddisker må jeg ha nytt hovedkort (jeg har P5K fra før av). Spørsmålet mitt er da om jeg kan ta ut det gamle hovedkortet, sette inn det nye, koble alt til og boote som normalt? Noe sier meg at det ikke kan være så lett. Og hvis dette er mulig, er det allikevel anbefalt å foreta en komplett reinstallering? Jeg har nemlig ikke kjøpt de nye harddiskene ennå grunnet pengemangel. Andre tips tas også mot med takk. På forhånd takk! Lenke til kommentar
TMB Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Det er alltid best å ta en full formatering og reinstallering ja, hvis man plutselig bytter hovedkort så skal du ikke se bort ifra at du får noe trøbbel med Windows. Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2011 Takk for raskt svar! Da tror jeg jeg venter til jeg har kjøpt inn harddiskene også, så kan jeg bare smacke inn hele det nye systemet med rene harddisker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå