Lixxon Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Hei, nå er det slik at jeg skal ha fest snart, har et par Tv'er her som er koblet til PC for skjermoverføring. Nå er det slik at jeg prøver å finne ut av et program eller lignende som flasher, blinker og lager greit med "lysdekorasjon" Se f.eks denne filmen, når jeg spiller av denne blinker det osv, og blir litt "party stemning" Se den svære hovedskjermen som blinker i bakgrunn..hvordan få noe slikt? Har lett og søkt en del google uten lykke, har kommet fram til denne listen som har lite slikt å by på, muligens gforce, men savner noe som kan være mer lik stemning som det blir fra youtube-videon. http://windows.microsoft.com/nb-NO/windows/downloads/windows-media-player/visualizations?locale=414&geoid=b1&version=12.0.7601.17514&userlocale=414 Noen som vet om noe om dette? Håper på svar, takker =) Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 15. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2011 //bump seriøst ingen ideer på hvordan jeg kan få noe slik på min PC...? som har tilkobla 3x42 tomre som kan blinke opp rommet til fest-stemning? Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 16. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2011 //bump seriøst ingen ideer på hvordan jeg kan få noe slik på min PC...? som har tilkobla 3x42 tomre som kan blinke opp rommet til fest-stemning? bump Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 23. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2011 //bump seriøst ingen ideer på hvordan jeg kan få noe slik på min PC...? som har tilkobla 3x42 tomre som kan blinke opp rommet til fest-stemning? bump x2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå