Mr_Pingvin666 Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 jeg vil ny lås til chieftec kabinett, alle har lik, noen som hvet hvor jeg kan kjøpe det, har hvet over alt der jeg bor, ingen ha,en nett sider der de selger det?? Lenke til kommentar
EC Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Om forumet er tregt, ikke trykk på "send" gjentatte ganger. Jeg har nå slettet 2 av de 3 trådene du postet. Lenke til kommentar
Hjelper'n Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 haha, der kom det, en kompis hadde tenkt å kjøpe seg chieftec i går, og en av grunnene var; "det er jo lås på det, så da er det ingen problem på lan", jeg sa, ""alle" har jo chieftec, så "alle" har nøkkel"' men kansje det går ann å plukke ut låsen, og gå til låsesmed, så kanskje han klarer å lage ny kombinasjon til deg. bare kanskje da. Lenke til kommentar
hcgustad Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Clas Ohlson og Biltema selger låser Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Jeg sjønner ikke helt hva folk skal med låser på PC-ene side. Har aldri opplevd at noen har åpnet PC-en min og stukket av med hardware. eneste jeg har opplevd er å blitt frastelt mobiltelefon på tg (Var jo ganske dum å legge den på tastaturet da), det som var værre var at kødden trøkka på brillene mine slik at jeg ikke hadde briller på tg (klarer meg "bra" uten da) Beste er vel å bruke vanlige skruer, færreste går vel rundt med det og bestemmer å ta noe hardware fra en PC. Lenke til kommentar
hcgustad Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 men hvis du virkelig har lyst å låse pcen så kan du jo bor hull i døra og baksiden av kabinettet slik at du får låst med en hengelås... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå