Markie_mark Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Heisann! Fant en ganske nice gaming laptop (tror jeg forsåvidt) som ikke koster meg så ekstremt mye. Vil ikke bruke mer enn 12k denne: http://www.lefdal.com/product/data/barbar-pc/ASUG74SXTZ099/asus-17-3-barbar-pc-g74sx-tz099v Men noen på jobben sa de var dårlig med service. Googlet dette litt opp og fant en del som sa det var dårlig, men mesteparten av det var gamle svar. I tillegg ble det sagt at pcne fort ble varme. Noen som vet om de har evt forbdret seg eller har erfaring med Asus pcer? om dere har noen bra anbefalinger til gaming laptop fyr løs! Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Hvem er dårlig på service? Du kjøper jo fra en butikk ikke ASUS. ASUS er forøvrig generelt sett et meget bra merke, men du må uansett lese anmeldelser av den aktuelle maskinen og sammenligne med andre maskine fra både asus og andre produsenter for å forsikre deg om at du får den maskinen du ønsker og har behov for. Lenke til kommentar
Stulle Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Asus har generelt kjipe tastatur og glossy skjerm :\ Men slik er de med de fleste laptops om dagen, foruten businessretta modeller. Chiclet tastatur og glossy skjerm burde vært forbeholdt macfags, men neida. Lenke til kommentar
krbalto Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Har hadt 8-10 bærbare de siste 3 årene. Fordelt på Asus, Acer og Sony. Bortsett fra tastataturet på Asus N5x som jeg synes var litt kjip, så har jeg absolutt ingenting å klage på noen av de bærbare Asus som jeg har hadt. Kvalitetsfølelse og aldri noe problemer med dem. Har hadt både 10", 11,6", 13,3" og 15,6" . Og meeget fornøyd med alle. Også fornøyd med Acer, men ikke helt samme kvalitetsfølelsen på dem synes jeg. Men har ikke hadt problemer. Hvis jeg skal anbefale en bærbar så vil jeg absolutt anbefale en fra Asus!! De fleste fra Asus bruker å komme godt ut ifra tester også. Mvh Lenke til kommentar
krbalto Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Og Asus G73/G74 serien har vært en bestselger for ASus, fått gode tester på dem og. Og du får mye maskin for pengene. Vurderer en slik selv og.. Mvh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå