Gå til innhold

NY laptop, ASUS dårlig?

Anbefalte innlegg

Heisann! Fant en ganske nice gaming laptop (tror jeg forsåvidt) som ikke koster meg så ekstremt mye. Vil ikke bruke mer enn 12k

denne: http://www.lefdal.com/product/data/barbar-pc/ASUG74SXTZ099/asus-17-3-barbar-pc-g74sx-tz099v

Men noen på jobben sa de var dårlig med service. Googlet dette litt opp og fant en del som sa det var dårlig, men mesteparten av det var gamle svar. I tillegg ble det sagt at pcne fort ble varme. Noen som vet om de har evt forbdret seg eller har erfaring med Asus pcer?

om dere har noen bra anbefalinger til gaming laptop fyr løs!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvem er dårlig på service? Du kjøper jo fra en butikk ikke ASUS.

ASUS er forøvrig generelt sett et meget bra merke, men du må uansett lese anmeldelser av den aktuelle maskinen og sammenligne med andre maskine fra både asus og andre produsenter for å forsikre deg om at du får den maskinen du ønsker og har behov for.

Lenke til kommentar

Har hadt 8-10 bærbare de siste 3 årene. Fordelt på Asus, Acer og Sony.

Bortsett fra tastataturet på Asus N5x som jeg synes var litt kjip, så har jeg absolutt ingenting å klage på noen av de bærbare Asus som jeg har hadt.

Kvalitetsfølelse og aldri noe problemer med dem. Har hadt både 10", 11,6", 13,3" og 15,6" .

Og meeget fornøyd med alle.

Også fornøyd med Acer, men ikke helt samme kvalitetsfølelsen på dem synes jeg. Men har ikke hadt problemer.

Hvis jeg skal anbefale en bærbar så vil jeg absolutt anbefale en fra Asus!!

De fleste fra Asus bruker å komme godt ut ifra tester også.

Mvh

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...