Complexity Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Hei Har fra før av en Asus eee 1080HA som jeg har brukt omtrent hver dag i 2 år, og den synger nå på siste verset så tenker å kjøpe ny. Tenker å oppgradere litt ved nytt kjøp, og ser gjerne for meg litt større skjerm og bedre oppløsning, men støy å varme er og en faktor. Titter litt på denne: ASUS Eee PC 1215B 12,1" HD sort og undrer egentlig på erfaringer med den? eventuelt får man noe bedre til den prisen? Skal hovedsakelig brukes til surfing, musikk og litt film. Har stasjoner som tar seg av gaming. Mvh. Complexity Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Hvis du går opp til 13,3" så åpner det seg en verden av datakraft da flere modeller der leveres med Sandy Bridge. Kanskje ikke til den prisen du tenker på men man kan definitivt finne gode tilbud i den klassen også. Rundt 5000kr bør være overkommelig hvis man følger med på tilbudene rundt om. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2011 Hmm, må titte litt på det.. Men prioriterer vel egentlig varme, støy og vekt fremfor ytelse.. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Hva med kuleramme, post-it blokk og kulepenn? Lite støy, lite varme og veier ikke stort. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2011 Hehe, morsom du Nei men er i teorien veldig fornøyd med den jeg har nå, og hadde nok brukt den videre om den ikke hadde vært knekt alle veier. SÅ blir nokk fornøyd med den jeg linket til, undret bare på om det finnes nå bedre til samme pris eller om man skal gå for den? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 (endret) Den er jo testet her. De lister også noen alternativer men i mine øyne så blir det litt som å velge mellom pest eller kolera da disse små maskinene ikke tilbyr det jeg mener en god bærbar skal. Nå er jo disse definitivt bedre enn de eldre ultraportable men selv med nye cpuer så blir det for svakt etter min mening, derfor hintet om 13,3" som er en helt annen verden hvis man velger rett modell. F.eks. Asus U36SD som er eb veritabel kraftpakke sammenlignet med 1215. Endret 3. oktober 2011 av vidarkri Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2011 Endte opp med Asus 1215B, og er hittil utrolig fornøyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå