fentarden Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Halloen Når denne erroren kommer, kan jeg bare kjøpe ny hardisk og installere et nytt operativsystem? Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Kommer på hva feilen skyldes. Hvis det er kontrolleren som er problemet hjelper det ikke. 1 Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Det er vel greit å vite hva som er feil før man konkluderer med noe. Diskprodusentene har egne diagnoseverktøy du kan legge på en bootbar cd/dvd for å sjekke diskene for feil. Windows har sitt chkdsk program som kan gi indikasjoner på helsetilstand på filsystem og disk. 1 Lenke til kommentar
fentarden Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2011 Jeg har en helt ny hardisk liggende, kan jeg ikke hive den inn og installere nytt OS? Jeg har bygget pcen selv og har brukt noen gamle hardisker skjønner dere. Lenke til kommentar
fentarden Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2011 En ting til. Disse diagnose prosedyrene. Kjører man dem fra menyen som man får når man trykker F1 under oppstart? Når jeg tenker meg om så tror jeg denne erroren kom på min gamle data med disse hardiskene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå