Gå til innhold

BK: På stranden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når jeg overvinner min egen vegring mot å se bilen i et slikt motiv, så ser jeg at det er en veldig god komposisjon. Vinkelen på bunkersrestene og forholdet mellom de tre elementene fotograf, bunkers og bil er veldig bra. Det er et velkomponert og godt bilde, det er bare jeg som ikke liker biler som en del av en slik setting :roll:

Lenke til kommentar

Jeg har studert bildet flere ganger og ingen tvil om at jeg liker det jeg ser. Både mennesket og bilen er med på å gjøre bildet dynamisk. Det eneste jeg ville prøvd, var å dra hjørnet av kolossen litt lenger mot høyre i bildet, slik at det hadde kommet i det gyldne snitt (...eller kanskje det er lettere å dreie kameraet litt mot venstre :)).

Lenke til kommentar

Jeg har studert bildet flere ganger og ingen tvil om at jeg liker det jeg ser. Både mennesket og bilen er med på å gjøre bildet dynamisk. Det eneste jeg ville prøvd, var å dra hjørnet av kolossen litt lenger mot høyre i bildet, slik at det hadde kommet i det gyldne snitt (...eller kanskje det er lettere å dreie kameraet litt mot venstre :)).

Det finnes kranbiler i Danmark ;) Det blir verre å treffe en dag med like godt vær ...

Det var ikke mer å gå på venstre side, men jeg prøver en litt alternativ crop her - kanskje den strammer opp nok?

post-126935-0-37797100-1317757056_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Det finnes kranbiler i Danmark ;) Det blir verre å treffe en dag med like godt vær ...

Det var ikke mer å gå på venstre side, men jeg prøver en litt alternativ crop her - kanskje den strammer opp nok?

post-126935-0-37797100-1317757056_thumb.jpg

Det er jo ofte det som er problemet, og som vi andre ikke ser. Skulle jeg gjort noe, ville jeg kuttet til høyre, like bak bilen. Da hadde toppen ligget omtrent i det gyldne snitt.

Lenke til kommentar

Det er jo ofte det som er problemet, og som vi andre ikke ser. Skulle jeg gjort noe, ville jeg kuttet til høyre, like bak bilen. Da hadde toppen ligget omtrent i det gyldne snitt.

Det er også en mulighet, som virker. Personlig liker jeg nok utgave nr. 2.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...