Exinic Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Har nå bestillt kabinett, strømforsying og vifter fra http://www.iqdata.no/ ,så jeg lurer på om noen har hatt enten noen gode eller dårlige erfaringer med de? Lenke til kommentar
andjoha Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 nå skal jeg være litt slem.... virker som en møkkabutikk spør du meg.. lite vareutvalg, lite på lager + megadyrt... men bortsett fra det aner jeg ikke.. Lenke til kommentar
Exinic Skrevet 9. august 2003 Forfatter Del Skrevet 9. august 2003 Ja, de er ganske dyre på prossesorer o.l, men ganske grei pris på kabinetter. Lite utvalg og ja! Men de hadde heldigvis akkurat det jeg skulle ha Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 IQ Data kan skaffe alt som Komplett.no og Microplex.no har på sine lagre. Hvordan? Ja si det. Riktig nok til en litt høyere pris, men det er ikke så fryktelig ille. Butikken jeg har vært i hadde derimot hyggelige priser. Faktisk billigre enn Microplex på det jeg kjøpt. Ellers så lå de på 50/100 lappen over Komplett.no på noen produkter. Lenke til kommentar
Exinic Skrevet 9. august 2003 Forfatter Del Skrevet 9. august 2003 Ok. Men har du hatt noen efaring med deres nettbutikk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå