archongamer Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Vet noen om en mod som fungerer på 1.9 som gjør at jeg kan fjerne bedrock i singleplayer? Har en verden jeg har holdt på med hvor jeg har bygget en borg med bedrock, men etter siste update fungerer ikke den mod jeg brukte tidligere for å kunne ødelegge bedrock. Noen tips? Lenke til kommentar
LordChosen Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 (endret) worldedit har et verktøy som heter "Super-pickaxe", med den kan du fjerne alt! t.o.m bedrock Endret 3. oktober 2011 av LordChosen Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2011 Har du en link til denne moden? Fant en mod nå som heter "super pickaxe", er dette samme greia? Lenke til kommentar
LordChosen Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Her er linken til den moden jeg nevnte: http://forums.bukkit.org/threads/edit-sec-admn-worldedit-4-7-world-editing-de-griefing-1185.62/ - jeg har ingen erfaring med den modden du sier heter "super pickaxe" men regner med at det er noe av det samme. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2011 (endret) Takker, skal sjekke den ut Finnes det forresten noen måte å endre fra survival til creative mode? Edit: Fant ut av det Endret 3. oktober 2011 av archongamer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå