trollhatt Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 I tillegg oppdaterte selgeren meg jevnlig med oppdateringer. Noe som er rett og rimelig samt hva de jeg kjenner til som har bestilt ny VAG via Møller har opplevd. Jeg mistenker imidlertid at enkelte utstyr/motorer har lengre leveringstid og at det er forskjell på selgeren. Det er store forskjeller ute og går, siste konkrete eksempelet jeg hørte om var produksjon i januar, men selger opplyste om at hvis kunden fjernet tonede ruter ville produksjon bli nå første uke i oktober med påfølgende tidligere levering. Som kjøper sa, det var ett enkelt valg. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Jeg har en oppfatning av at seriøse bilselgere aldri har helt ferie/evt. lar en god kollega svare for seg.. Har hørt om flere som har fått en liten melding om f.eks at en selger er i syden på ferie, men at man kan kontakte en kollega, da med både navn og nummer, eller at det kan være litt tid til man får svar fordet de ikke har full tilgang til oversikt sånn og sånn Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Eller så kan du gjøre som Skodaselgeren jeg brukte: Han pleier å svare innen noen minutter uansett når det er på dagen og også i ferie/permisjoner :-) Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Det er sånn en engasjert bilselger opperer har jeg inntrykk av ja Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2011 Nå er klagen sendt - jeg er normalt ikke langsint, men nå har jeg vært forbanna i snart 2 uker, så tydeligvis gledet jeg meg veldig til denne bilen. Jeg vil nok ikke gi meg, men gir dem til mandag å svare noe vittig. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 13. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2011 (endret) Liten oppdatering: Kl 22 i går kveld tikket det inn en mail fra regionsjefen for Skoda. Om det er for Asker og Bærum, eller Norge - heller mot siste kanskje, med en beklagelse. Han skulle snakke med butikken og gi tilbakemelding. Vi får jo se hva det munner ut i, men tonen i mailen var alt annet enn jeg var vant med, så ser nokså lyst på det nå, men får jo se hva som skjer i dag. edit - 16:08: Hatt en hyggelig telefonsamtale, ikke med selger, men en i avdelingen, ser ut til å få en god løsning, i det minste er jeg mer glad i dag enn jeg var i går og går ikke rundt pissed off Endret 13. oktober 2011 av Christian86 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå