Leifen18 Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Ser ut som om formfaktoren er "bekreftet" til en "4GS" ifølge Vodafone Tyskland. http://www.gsmarena.com/vodafone_germany_confirms_the_iphone_4s__64gb_storage_option_too-news-3218.php Lenke til kommentar
Runar Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Ser ut som om formfaktoren er "bekreftet" til en "4GS" ifølge Vodafone Tyskland. http://www.gsmarena.com/vodafone_germany_confirms_the_iphone_4s__64gb_storage_option_too-news-3218.php Som jeg skrev i svaret mitt til ditt andre innlegg, så stoler jeg ikke nok på slike nettbutikker til å si at noe er «bekreftet». Men vi får se i morgen! Lenke til kommentar
pululf Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Nå vet jeg i alle fall hva jeg IKKE skal kjøpe meg! Lenke til kommentar
iPaal Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Noen som vet om man kan se det live på en eller annen nettside? Trolig ikke se, men høre Leste et sted at Apple ikke tilater live streaming av eventen, så det og lese blogger var anbefalt for og følge med på eventen. Men de store tekno nettstedene vil nok dekke det meste tipper jeg. ... eller var det at Apple selv ikke ville dekke live streaming av eventen? Uansett, disse lover værtfall og holder oss oppdaterte: http://www.macrumorslive.com/ http://www.engadget.com/tag/liveblog http://live.gdgt.com/ http://www.ustream.tv/channel/applelivekeynotes http://news.cnet.com/apple/?keyword=live+blog&tag=mncol;tags http://live.gizmodo.com/ http://www.maclife.com/article/news/live_blog_wwdc_2011_keynote Derfor jeg skrev høre og ikke se. Apple tillater ikke streaming i det hele tatt, men det er alltid en dude som har livestreaming av lyden. Lenke til kommentar
aanseth Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Høres faktisk dritkjedelig ut, håper det ikke blir så skuffende som det høres ut. Lenke til kommentar
wirrumsen Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 For fakta er at en smartmobil som skal være et viktig verktøy i ditt daglige liv skal kunne gjøre alt en smartmobil skal kunne gjøre i år 2011 og 2012. Og skal man kunne gjøre alt dette, så kreves det ganske så bra hardware specs. Joda, iPhone 4 er en smartmobil som også er et verktøy, men jeg vil heller kalle iPhone 4 for et dårlig verktøy. Jeg er helt enig. Har en iphone 4 selv, og synes den er et tragisk dårlig verktøy/tragisk dårlig smartmobil. Den er grei som underholdningsmobil, selv om skjermen er litt liten for sånne formål, men i aktiv bruk som verktøy i hverdagen har den mange mangler. Så får vi se om morgendagens lansering blir nok en gimmick-mobil med mange store ord, eller om det faktisk blir en skikkelig mobil. Lenke til kommentar
Displayname Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Gleder meg til i morgen! Skal holde meg unna iPhone 5, kan ikke kjøpe ny mobil hvert år, men gleder meg masse til iOS 5. Ser ut til at Apple endelig har insett at de har godt av å stjele noen ideer fra Android. Snakker da spesielt om notification center som jeg ser veldig fram til å få. ...Iphone4 er en fantastisk mobiltelefon og Apple har med den verdens desidert beste mobilprodukt. Den er 'State of the Art' og det finnes nok ikke tilgjengelig teknologi til å skape en ny og sterkt forbedret mobil i dag... ...Selv om jeg er fullstendig klar over at konkurrentene produserer stadig bedre mobiler, er Apple fremdeles totalt overlegne, så jeg tviler derfor på at de føler seg presset til å utgi noe nytt... Kuttet litt ned på posten din. Enten er du et troll som liker å hisse på deg prepubertale Android-fanbois med svart belte å tastatur-tai-chi, eller så er du det nærmeste jeg har sett en iFanboi her inne. Personlig syntes jeg ikke Apple er så gale som den gjengse personen på dette forumet later til å syntes, men det der var virkelig en fjern beskrivelse av iPhones posisjon i markedet. Nå vet jeg i alle fall hva jeg IKKE skal kjøpe meg! Et produkt du ikke vet hva er enda? Seriøs type du. Takk for at du delte denne givende kommentaren med oss andre. 3 Lenke til kommentar
sindre-s Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 iPhone 4 var den beste smartmobilen på sin tid, men etter min oppfatning har konkurrentene tatt igjen Apple når det gjelder mobilfronten. Jeg mener at Apple må komme med noe revolusjonerende nå for og komme seg på banen igjen. 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 De kommer vel til å påstå at de har laget noe nytt og spennende. Samtidig som de har plassert inn ny teknologi i telefonen. Teknologien er Dual Core Prosessor. Det er helt nytt ifølge apple. Like revolusjonerende og nytt som Facetime var. Dette blir helt sinnsvakt bra. 1 Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Gleder meg. Håper på to telefoner og ikke kun en oppgradering av nummer fire. Det ventes forøvrig at 'Assistant' kun blir tilgjengelig på nyeste modell. Her er funksjonen i bruk (kun rykter). http://www.youtube.com/watch?v=aZ-xC3g0duA Teller ned til klokka 19:00. Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 (endret) Om noen får høre hva Apple sier på Keynoten sin i morgen, så må noen fortelle oss hvor mange ganger dem sier revolusjonerende, amazing, incredible, awesome i løpet av hele keynoten?. Tar jeg ikke feil, blir det vel repetering all over it av disse ordene da. Med andre ord det man kaller for skryteonanering. Endret 3. oktober 2011 av Vindicator 1 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Jeg trodde det gikk under begrepet vellykket markedsføring, jeg. Geir 2 Lenke til kommentar
HKS Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Om noen får høre hva Apple sier på Keynoten sin i morgen, så må noen fortelle oss hvor mange ganger dem sier revolusjonerende, amazing, incredible, awesome i løpet av hele keynoten?. Tar jeg ikke feil, blir det vel repetering all over it av disse ordene da. Med andre ord det man kaller for skryteonanering. Keynote er Keynote vet du... Samme opplegg under Google sine keynotes også. 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Spesielt når det er flest dumme bimboer og "jeg er så fuckings kul" universitets gutter som kjøper iPhone. Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Raptor' timestamp='1317681459' post='18396934'] Om noen får høre hva Apple sier på Keynoten sin i morgen, så må noen fortelle oss hvor mange ganger dem sier revolusjonerende, amazing, incredible, awesome i løpet av hele keynoten?. Tar jeg ikke feil, blir det vel repetering all over it av disse ordene da. Med andre ord det man kaller for skryteonanering. Keynote er Keynote vet du... Samme opplegg under Google sine keynotes også. Du kan neppe ha sett Google sine siste keynotes. Joda, dem skryter jo litt. Men å sammenligne det med hva Apple gjør er jo litt å ta i. Lenke til kommentar
lasseoj Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Du sier at iPhone 4 er verdens desidert beste mobilprodukt? LOL dagens latter. Du vet at antall solgte iPhone 4 mobiler sier lite på hvor bra en mobil er i forhold til andre mobiler ute på markedet. Så når du kjøper ny mobil så kjøper du en du ikke liker best? eller tror du andre gjør det, fordi de ikke liker samme mobil som deg? Og nei, iPhone 4 er langt i fra å være noe overlegent over andre mobiler som Galaxy S II f.eks. Når du ser hvor mye kjappere og mye kraftigere og på hvor mye mere en Galaxy S II kan gjøre enn det en iPhone 4 kan gjøre, så er det noe voldsomt galt om du ikke ser at Samsung Galaxy S II er den virkelige 'State of the Art' mobilen i dag. hvor mye raskere er den, når man tenker på, for eksempel åpne en nettside / kamera app. husk hvor gammel iPhone 4 er nå Samsung Galaxy S II har vanvittig mye bedre hardware specs enn det iPhone 4 har. Og selv finnes det mye bedre hardware til mobiltelefoner som er under utvikling av blant annet Samsung nå. Disse mobilene som har denne nye hardwaren kommer ut i løpet av året. her sammenligner du iPhone 4 med en del nyere hardware Men, iPhone 4 er vanvittig mye tregere enn Samsung Galaxy S II, og ingen kan komme å si at hardware ikke har noe å si på en "smartmobil" i dag. For fakta er at en smartmobil som skal være et viktig verktøy i ditt daglige liv skal kunne gjøre alt en smartmobil skal kunne gjøre i år 2011 og 2012. Og skal man kunne gjøre alt dette, så kreves det ganske så bra hardware specs. hva er det du forventer av din mobil som en iPhone er for treg for? Joda, iPhone 4 er en smartmobil som også er et verktøy, men jeg vil heller kalle iPhone 4 for et dårlig verktøy. Så Apple må jaggu meg komme med noen helt vanvittige overaskelser på den nye iPhonen i morgen om den skal overbevise. For alle ver jo at denne her og denne her er like rundt hjørnet. har ikke hørt om dem nei. og har heller ikke set noen artikkel på VG/dagbladet heller ikke amobil/moblien. så da tror jeg det er for det meste spesielt intreserte som har hørt om den ja Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Amobilen har hatt flere titalls artikler om Galaxy Note og Galaxy SII LTE. Nå kan vi jo holde Se og Hør avisene utenom noen forholdsvis seriøse diskusjoner. Lenke til kommentar
lasseoj Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Amobilen har hatt flere titalls artikler om Galaxy Note og Galaxy SII LTE. Nå kan vi jo holde Se og Hør avisene utenom noen forholdsvis seriøse diskusjoner. han sa alle. og det er vell mindre enn 1% av norges befolkning som er inne på "amobilen" ofte Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Han sa alle fordi han regnet med at de som lager argumenter og diskusjoner om telefoner eller andre temaer faktisk har satt seg inn i temaet. Man kan ikke bare kaste du dumme fakta om ting man ikke kan noe om. Skal man først ha en saklig diskusjon om telefoner må man kunne noe om begge parter. Du kan ikke komme her og si "Android er best, iPhone suger" for ikke å komme med noen grunn. 1 Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Skal jeg være ærlig så er det meg likegyldig HVA som kommer imorra, for min del blir aldri iOS å funke, ergo aldri iPhone, alt for låst. Android er låst en god del kontra MeeGo ja, men fortsatt mye mer åpent enn iPhone. Jeg kan iallefall ha et OS som SER annerledes ut enn andre med samme telefon. Særlig hvis det er en 4GS som kommer, altså en oppgradert 4. MEN, det jeg gleder meg til, er å høre reviews av COOK, Tim Cook. Han er den nye Steve Jobs, og han har en ENORM oppgave foran seg. Det er ikke bare å skryte uhemmet om flaggskipet til Apple, men han må ha stemmebruken, utseendet, sjarmen, han må ha mye av det Jobs har for å klare å gripe like mange som Jobs klarte. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg