UllaSpansdahl Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Stokkand i farta Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Flott actionbilde. De uskarpe vingene gir en fin fartsfølese.Fin komposisjon. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 God skarphet og stilig positur på modellen! Lenke til kommentar
Øystein Brembo Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Synes bevegelsen i vingene trekker opp og skarpheten for øvrig. Jeg ville personlig hatt enda mer luft foran men det er vell en smaksak Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Det meste er allerede nevnt, men jeg ville tatt jobben og klonet bort den lyse flekken øverst til hø. Ellers et bilde som oser av fart. Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Flott actionbilde, med flott fokus og fin skarphet på riktig sted. Jeg ville foreslå å kutte litt til høyre og i toppen og også klone bort det som da gjenstår av den lyse flekken øverst. Ellers ville jeg vurdere å jobbe litt med å lysne det mørkeste og gjerne forsterke kontrastene i mellomskiktet, sånn at det kom frem flere detaljer ved øyenpartiet. Lenke til kommentar
Helge Hammertoft Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Hei Ulla Flott actionbilde. Det er nesten så man hører kvakkingen. Fin fartsfølelse og bevegelse. Enig med litt oppklaring rundt øyepartiet. Godt utført! Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Flott svev..kanskje markert det mørke feltet foran øyet og gitt det ørlite med lys? Lenke til kommentar
karoald Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Stili denne med god skarphet--fin komp. Lenke til kommentar
Miss Photography Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 WOW! liker at du har fått bevelse i vingene:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg