Vollinho Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Hei, jeg har et problem med min ps3. når jeg slår den på kommer ikke startmenyen opp, d står kun "intet signal." og for å spille f.eks fifa12 må jeg sette i spillet mens ps3 er slått på for at jeg skal få bilde og kan spille, men da har jeg plutselig et annet problem. etter jeg har satt inn cden og starta fifa kommer d en skurrete lyd og ingen tegn til noe lyd fra spillet. ps3'en er ganske ny så jeg lurer på om d kan være tven som har en dårlig inngang når d gjelder hdmi... får heller ikke brukt en annen kable for da må jeg jo likevel ha opp startmenyen for å få bytta om. Takker for all hjelp jeg kan få Lenke til kommentar
42 Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Hvorfor må du ha opp menyen for å bytte kabel? Må konsollen vere på i det hele tatt for at du skal kunne bytte? HDMI vi snakker om her ikke sant? håper jeg ikke misforstod helt... Lenke til kommentar
aJens1 Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Tror jeg ville startet med å kjøpe en ny HDMI kabel, eventuelt teste en annen inngang på TV'n.. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Skaff ny HDMI kabel. Problem fixed. Lenke til kommentar
Vollinho Skrevet 14. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2011 Fikk det til etter hvert. Tven var tydeligvis innstilt på en annen bilde format. måtte holde inn av/på knappen i 10sec så den stilte seg inn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå