Gå til innhold

iriver mp350

Anbefalte innlegg

jeg skal kjøpe meg discman og tenkte jeg kunne få meg mp3 spiller i samme slengen... jeg har sikla på iriver mp350 i en stund nå men lurer på om den egentlig er noe særlig bra.

noen som vet noe om iriver mp350????

noen som har noen erfaringer med iriver mp350?????

noen som vet om noe bedre alternativ???? hvorfor????

jeg vil ha en discman som kan spille av cd og fra cd rett inn på minne som mp3. går det med iriver mp350??? står bare avspilling på de butikkene jeg har sett.

alle råd tas imot med stor glede :woot:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

iriver er vel temmelig drevne på mp3-spillere såvidt jeg vet.

imp-350 har jeg selv og er storfornøyd med den, lett å bruke, glimrende lyd om du kobler den til anlegg eller et godt headset. øreproppene som følger med fungerer jo greit under reiser :)

den spiller mp3 opp til 320kbit/s og fungerer udmerket med ordinære cd-er.

nydelig design er jo oxo flott :) anbefaler denne

Lenke til kommentar

Som du kanskje har funnet ut selv, så er iriver mp350 en cd spiller som kan spille av mp3 filer (og wma om jeg ikke tar feil).

Jeg testet denne spilleren en ukes tid, og må igrunn si at jeg var veldig fornøyd. Bra lyd, radio, bra funksjoner, og kult utseende. Prisen er idag også mye lavere enn det man måtte ut med for en tid tilbake...

I tillegg må jeg si at iRiver er veldig gode på oppdatere sine firmware sider, og dette føler jeg er en betryggende sak med tanke på kjøp av en mp3/cd spiller i disse dager....

Eneste minus på denne spilleren må vel være at den av og til kan ha en litt lang loade til da den laster inn sangene til "minnet", men dette er bare når jeg trykker "next song" mange ganger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...