SuperSjantis Skrevet 3. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2011 (endret) Hallais, trenger hjelp rimelig kjapt. Det står mellom 2 skjermkort! EVGA 570 Gainward Phantom 570 Hurryhurryhurry! Update: Okay, greia er at på timesalget hos komplett forrige uke bestilte jeg et Zotac GeForce GTX 570 til 1995,- kroner. Jeg fikk mail i dag fra komplett om at det kortet ble det solgt for mange av, og de kunne tilby meg et EVGA GTX 570 i stedet, for samme pris(1995,-) Jeg ville heller da heller ha Gainward GTX 570 Phantom, og spurte de via telefon om de kunne ordne det til tilsvarende pris. De svarte at det kunne jeg maks få 150,- rabatt på, så prisen blir 2500. Det vil da si at jeg må betale 500 ekstra + frakt om jeg skal ha Phantom-kortet. Er det i det hele tatt verdt det for mindre støy og awesome looks? Skal jeg drite i Phantom-kortet og bare gå for det EVGA-kortet likevel? Endret 3. oktober 2011 av Reap Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 3. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2011 Gå for gainward kortet. Raskere og bedre kvalitet. Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 3. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2011 (endret) Enig med traskas! Edit: I tillegg produserer det mye mindre støy enn EVGA-kortet. Endret 3. oktober 2011 av Komakino Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2011 (endret) Mener jeg har lest noe om at voltage er låst på gainward-kortet, så overklokking kan bli vanskelig :O EDIT: Nevermind, det finnes måter å gå forbi låst voltage. Jeg går vel for Phantom. Takk for svar karer! Endret 3. oktober 2011 av Reap Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 3. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2011 Mener jeg har lest noe om at voltage er låst på gainward-kortet, så overklokking kan bli vanskelig :O EDIT: Nevermind, det finnes måter å gå forbi låst voltage. Jeg går vel for Phantom. Takk for svar karer! Det skal kunne gjøres med MSI Afterburner. Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2011 EDIT: Nytt problem. Vennligst les førstepost. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 3. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2011 EVGA leverer da kort med mye høyere kvalitet en Gainward. Vil absolutt anbefale at du går for EVGA kortet. 2 Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2011 EVGA leverer da kort med mye høyere kvalitet en Gainward. Vil absolutt anbefale at du går for EVGA kortet. Jeg ser at du har et EVGA-kort selv. Er det noen spesielle punkter som gjør at EVGA-kort er bedre enn Gainward's? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 3. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2011 Jeg ser at du har et EVGA-kort selv. Er det noen spesielle punkter som gjør at EVGA-kort er bedre enn Gainward's? Har ikke hatt Gainward selv, men har lest en del både før jeg kjøpte skjermkortet jeg har og i ettertid. Brorparten av kommentarene og reviewsene sa at kortene var ok, men at kvaliteten, spesielt på deres egne kjølere var laber. EVGA derimot har jeg lest for det meste bare bra om. De har veldig god kundeservice etter hva jeg har hørt, og har tilogmed byttet kort som har vært overklokket. Kvaliteten iverfall på mitt kort er det ingenting å si på. Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2011 Okay, men nå har komplett vært greie å lagt inn ordre på EVGA sitt 570 til 1995,- med fri frakt Det blir bare tåpelig uansett å betale 500,- ekstra for litt bedre kjøling og mindre støy. Ytelsesmessig er ikke forskjellen 500,- kroner. Jeg venter i spenning Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 3. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2011 Tror ikke du blir missfornøyd med kortet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå