Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Han sa det ble for mye SEX! (hjelp)

Anbefalte innlegg

Ehh..jeg sitter her litt målløs! :ermm:

Jeg og kjæresten på 25 år, har vært sammen i knappe noen mnd. De siste ukene har vi vært mye sammen med hverandre på hans intiativ. Vi ventet en stund med sex, når vi datet for jeg ville bli bedre kjent, men nå som vi er skikkelig sammen så har vi sex ofte. (2-4 ganger pr dag, spesielt den siste uka). Det er 9 av 10 ganger på hans intiativ hver gang.

Han er ofte kåt, og kan finne på å dra ned buksa og runke mens han ser på meg. Dette gjør meg ingenting, så jeg sier han godt kan komme på meg (ansikt, rumpe ol.)

Saken er at i går kveld sa han plutselig at det har blitt litt mye sex i det siste, og at vi kanskje burde "slappe" litt av. Jeg reagerte med å bli meget sjokkert og vell litt fornærmet, mye pga vi nylig har blitt sammen og at det alltid er han som vil. Jeg spurte om han var lei av meg, men det nektet han for.

Når han så på meg hvordan jeg reagerte, tok han plutselig alt tilbake og sa at han bare spøket og at det var fint med masse sex! Jeg prøvde å si at jeg ikke var sur, men bare ville høre hva han syntes og om jeg burde avvise han mer. Da svarte han at "nei, alt er fint. Du må ikke ta alt så bokstavelig". Så ble det ikke mer med den diskusjonen. (Alikevell tok han ingen intiativ til sex senere på kvelden, så jeg regner med han egentlig mente det.)

Så nå sitter jeg her helt paff! Skal jeg begynne å avvise han mer? Er det ikke vanlig å ha masse sex i begynnelsen? (Det er jo alltid han som er så jævlig kåt!)

Hva tenker dere?! :hmm:

Postet av anonym: e1017d6cfc89681c31dc16e0e2efbb80

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sikker på at han mente det negativt?

TS her

I og med at han sa vi måtte slappe litt av, så regner jeg med det var negativt ment.

Kanskje redd for å miste spenningen?

Hadde virkelig håpet på flere svar! :cry:

Postet av anonym: 9b9f6583edaa5203cf481958e8d2a369

:cry:

Her har du iallefall ett svar. :cry:

Lenke til kommentar

4 ganger om dagen er nesten så ofte at man får brannsår på lillemann. Jeg har full forståelse på at han er sliten, så ikke ta det negativt.

TS her

Skjønner dette. Men det er jo han som drar ned buksa igjen 30 min etter sex, for å så runke etter meg igjen. Så da er jeg som regel frivillig med å la han komme i ansiktet mitt ect.

Burde jeg slutte med dette da? Vil han at jeg skal være "vanskeligere" ?

Lenke til kommentar

Når katten får hyssingen mister den fort interessen. Ert han, og ikke la han få deg så enkelt. Da blir det hele mye mer spennende for begge parter, samtidig som du unngår å tenke på om han fortsatt tenner på deg. Det vet du når han jobber som faen for å få deg:)

• Liker 3
Lenke til kommentar

Når katten får hyssingen mister den fort interessen. Ert han, og ikke la han få deg så enkelt. Da blir det hele mye mer spennende for begge parter, samtidig som du unngår å tenke på om han fortsatt tenner på deg. Det vet du når han jobber som faen for å få deg:)

TS her

Skjønner dette. Er litt vanskelig å få han til å "jobbe" for det heletiden. Hva skal jeg gjøre om vi bla. ligger i sengen om morningen og nettopp har våknet og han (og jeg) vil ha sex? Skal jeg be han lage vaffler til meg først? :whistle:

Lenke til kommentar

TS her

Skjønner dette. Er litt vanskelig å få han til å "jobbe" for det heletiden. Hva skal jeg gjøre om vi bla. ligger i sengen om morningen og nettopp har våknet og han (og jeg) vil ha sex? Skal jeg be han lage vaffler til meg først? :whistle:

Ja.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Eller hold igjen trusa når han prøver å ta den av.

Det trigger jegeren i han.

Dessuten kan jeg forstå han litt. Noen ganger er det bedre å savne noe en stund for så å få det istedenfor å få det hele tiden.

Man skal aldri undervurdere hva litt savnetid gjør med begjæret.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Vafler fremfor sex ANYTIME!

Ontopic: piff deg litt ekstra og ikke la han få deg. Det er mulig det ikke er like mye spenning lengre, men den får du kjapt opp igjen ved litt erting - men ikke vær streng eller hevngjerrig.

Piff deg opp ekstra mye, og når han hinter til at han vil ha deg, så unnskylder du deg med at du skal til noen venner elns. Ingenting er mer ertende enn å se jenta si ekstra pen men ikke kan få henne(så lenge du ikke er nedlatende/hevngjerrig/streng/sint etc). Du skal til noen venner helt som vanlig bare. La det gjenta seg. Unnskyld deg ofte med at du ikke har tid eller er sliten. Men ikke dra det for langt. Ingen sex på 2-3 dager er akkurat det dere trenger, spesielt når begge har jævlig lyst på hverandre. Ikke bare kommer spenningen tilbake, men sexen etter de dagene med erting blir ekstra godt enn vanlig. :)

Lenke til kommentar

Noen som har det:p vært sammen med dama i snart 2 mnd og vi har hatt oss kanskje 4 med penetrering, fordi ho har hatt veldig! Dårlig erfaring med en ikke så snill eks. Dette dreper meg på innsiden :( så han typen din skal ikke klage. Men for mye sex og forholdet deres vil bli kjedelig. Da mister man mye av gløden som skal vare lenge. Snakker av erfaring sex blir da kjedelig og ikke så ettertraktet.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...