RBW Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Telenors streamingtjensete er klar for uttesting. Comoyo er i åpen beta Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 SD-oppløsning koster ofte 59 kr for evig bruk.. HD-oppløsning koster ofte 99 kr for evig bruk.. .. på plater. Da blir det latterlig dårlig å bare gi 33-40% avslag for å redusere brukstiden til ett eneste døgn. Videresalgsmuligehten forsvinner jo også som dugg for sola. 2 Lenke til kommentar
igxx Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Æ sier bare voodler og love films ! Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 SD-oppløsning koster ofte 59 kr for evig bruk.. HD-oppløsning koster ofte 99 kr for evig bruk.. .. på plater. Da blir det latterlig dårlig å bare gi 33-40% avslag for å redusere brukstiden til ett eneste døgn. Videresalgsmuligehten forsvinner jo også som dugg for sola. Tror nok færre bryr seg om videresalg dersom de kan leie en film over nett og se den der og da for en "rimelig" penge. Filmkveld med kompiser? 60,- for film. 600-700,- for øl, pizza og potetgull koster også. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Du har dyre og/eller mange kompiser. Mat og drikke er noe man velger uansett om man ser film eller ikke så jeg ser ikke helt relevansen med å inkludere det i prisen for å se en film. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Eg ser absolutt et bruksområde og behov for en slik tjeneste. Prøvde selv headweb.no i helgen. Men med stereolyd og svensk tekst var det litt skuffende. Ikke at eg ikke fikk med meg filmen, men i 2011 hadde eg forventet litt mer. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Prøvd Get-filmleie og det fungerte helt greit. Men er ikke så billig akkurat. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 (endret) Æ sier bare voodler og love films ! Jeg sier bare torrents. Endret 3. oktober 2011 av Nopros 4 Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Indeed Nopros, Indeed. 1 Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Syns teknisk sett var den meget fin. Enkelte, ingen BS - KISS all the way. Personlig misliker jeg hovedsaklig at man leier film kun i 24 timer. Det kan fort bli litt "action" under filmen, eller at man bare sovner av, eller får besøk... you name it - også får man ikke sett filmen dagen etter... 72 timer hadde vært mye bedre. eller at det går på du leier film i 1 uke, men kan se gjennom den bare 2 gang. 1 Lenke til kommentar
baguett Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Hadde vært best å betalt for filmen for så å laste den ned. Greit, kanskje man risikerer at nedlaster sender de til noen venner, men bedre å risikere det enn å leie film for høye priser, og ha få kunder fordi folk hellerfor vil spare pengene på å være pirat. En annen ting som er bedre med å laste ned filmen ihht. å streame, er at nettet kan kollapse og da gikk de pengene i vasken. Lenke til kommentar
Khani Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 (endret) Æ sier bare voodler og love films ! Jeg sier bare torrents. 1+ fordi du sa skrev det rett fra hjertet Endret 3. oktober 2011 av WilliamAR Lenke til kommentar
dabear Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 (endret) La meg betale 299/mnd for et ubegrensa antall filmer i måneden(eller feks en maksgrense på 20 filmer/mnd) der jeg kan se filmene når det passer meg, så er jeg med. Jeg vil mao ha en spotify for film og tv-serier. Endret 3. oktober 2011 av dabear 1 Lenke til kommentar
Judgement Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Største problemet med slike tjenester er at folkene som sitter å komprimerer filmene gjør en rævva jobb (hostvoddlerhark). Jeg betaler ikke for stereolyd og 480p materiale i dagens marked når bluray kjøres til 99kr og du har den for alltid. Lenke til kommentar
(ODIN) Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) 59kr? dette er jo dyrt. må jo være dyrere enn i leiebutikk? betaler 4 til 6 dollar når jeg leier hd filmer på vudu.com og 7.99 dollar i mnd når jeg bruker netflix. da snakker man om gode priser. Endret 4. oktober 2011 av (ODIN) Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Betaler aldri så mye som 60kr for å leie en film...Her jeg bor er den rimeligste plassen du kan leie en Blu-ray film 25kr. Sier seg selv at å betale nesten like mye som å gå på kino blir ganske så uaktuelt.Da kjøper jeg heller filmen for noen kroner ekstra. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Jeg bruker en kombinasjon av Netflix ($9/mnd) samt leie av film fra iTunes til $4-5 per stk på min apple tv. Er ganske mye HD materiale på netflix, men selvsagt ikke alt.. Ikke det nyeste heller, da må jeg til itunes og der finner jeg alt i HD. Uansett, bruker godt under 200kr mnd på tv-underholdning. Canal digital fikk oppsigelse for flere mnd siden =) Norsk prisnivå har forlengst mistet kontakten med den virkelige verden, utenlandske tjenester anbefales på det sterkeste! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå