Bluebeans Skrevet 20. august 2003 Forfatter Del Skrevet 20. august 2003 jeg kan godt tenke meg og joine klanen... kan godt fikse en kanal på irc med bot og slikt som passer på om det er interesse for dette, vet også om en del som sponser klaner med diverse ting, som servere, ventrilito, websider osv... det gjelder må bare å ha en klan med non medlemer i.. Har du url eller. Vi trenger en server. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Så dere bare skulle være en morroklan, spille for gøy, og det er jo sånn det skal være.. men det er gøy med litt skillz da. for det er grusomt å tape heeele tiden (vet hvordan det er ) Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 20. august 2003 Forfatter Del Skrevet 20. august 2003 Det må jo være litt seriøst. Ellers blir det kjedelig rett og slett. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 21. august 2003 Forfatter Del Skrevet 21. august 2003 Vi trenger en server. Lenke til kommentar
Fingolfin Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Kan jeg joine? Er ikke av de beste, men jeg har sakte begynt å bli bedre. Spiller for det meste på: 80.202.247.21:27015 -== CS-BURKEN ==- og 195.204.79.253:27015 Superserver.no 1 Lenke til kommentar
H4ck3r Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 hvordan vet du at de ikke spiller pcw?? Ja, kan si at de ikke har kommet så langt ennå.... FORDI DEN NETTOP HAR STARTA Kan du si meg hvorfor den er så useriøs og dritt?? De bare spør alle om de vil joine klanen. F.eks. en med 3-6 i stats og DE spør. Den har rundt 20 medlemmer. Og ingen seriøse klaner spiller 20 mot 20 i pcw. Enough said. *Bum* kan være kjekt og ha reserver vettu Men tilbake til emnet, den morroklanen din kunne sikkert vært kul Håper det blir litt "tulle" PCW'er og da Lenke til kommentar
H4ck3r Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Kunne jeg og joine eller? Lenke til kommentar
KaiZer_ Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Hey! Jeg er med på ett CS lag som heter [NKC]!! Nordic Killer Crew [NKC]KaiZer_ Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Hey! Jeg er med på ett CS lag som heter [NKC]!! Nordic Killer Crew[NKC]KaiZer_ javel ? Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 9. september 2003 Forfatter Del Skrevet 9. september 2003 Hey! Jeg er med på ett CS lag som heter [NKC]!! Nordic Killer Crew[NKC]KaiZer_ javel ? Tilgi han Han er bare en newbie ute etter flere poster. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå