Deg Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 skrap sammen $6.99 i måneden, aksepter popup eller bruk forumet dit. edit: orion er slettet Lenke til kommentar
Deg Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 jeg har fått problemer med forumet, antagelig vis har jag gjort en feil ett eller anet sted :oops: jeg slatter hel greia og starter på nytt. Håper det går denne gangen. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 19. august 2003 Forfatter Del Skrevet 19. august 2003 skrap sammen $6.99 i måneden, aksepter popup eller bruk forumet dit. edit: orion er slettet Ok. Håper resten gjør det å. Lenke til kommentar
TRS Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 count me in _orion_, you got pm! :smile: Lenke til kommentar
Deg Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 kan jeg bare spørre noen spøresmål om ditt forum. Er det mulighet til og være admin. eller moderator?¨ Kan du slette poster? Kan du Banne brukere? Kan du sende PM? Alt dette kan du gjøre med proboard btw: mitt forum er nå på http://degorion.proboards7.com/ last ned et popup filter eller så kan alle i klanen sponse 5.26347 kr i måneden så slipper vi reklame. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 19. august 2003 Forfatter Del Skrevet 19. august 2003 kan jeg bare spørre noen spøresmål om ditt forum. Er det mulighet til og være admin. eller moderator?¨ Kan du slette poster? Kan du Banne brukere? Kan du sende PM? Alt dette kan du gjøre med proboard btw: mitt forum er nå på http://degorion.proboards7.com/ last ned et popup filter eller så kan alle i klanen sponse 5.26347 kr i måneden så slipper vi reklame. Admin-ja Slette poster-ja Banne brukere-ja Dessuten foretrekker flertallet mitt forum. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Deg: skjønner du har lyst å bruke forumet du har fikset på, men må bare få si at jeg foretrekker det andre. (dessuten har vi jo allerede en babethread der, kan jo ikke slette den nå! :wink: ) så ikke noe vondt ment, men kan vi ikke ta den som allerede er i bruk? Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 19. august 2003 Forfatter Del Skrevet 19. august 2003 Deg: skjønner du har lyst å bruke forumet du har fikset på, men må bare få si at jeg foretrekker det andre. (dessuten har vi jo allerede en babethread der, kan jo ikke slette den nå! :wink: ) så ikke noe vondt ment, men kan vi ikke ta den som allerede er i bruk? Det er gutten sin det Lenke til kommentar
Deg Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Deg: skjønner du har lyst å bruke forumet du har fikset på, men må bare få si at jeg foretrekker det andre. (dessuten har vi jo allerede en babethread der, kan jo ikke slette den nå! :wink: ) så ikke noe vondt ment, men kan vi ikke ta den som allerede er i bruk? sorry dobbelpost Lenke til kommentar
Deg Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Deg: skjønner du har lyst å bruke forumet du har fikset på, men må bare få si at jeg foretrekker det andre. (dessuten har vi jo allerede en babethread der, kan jo ikke slette den nå! :wink: ) så ikke noe vondt ment, men kan vi ikke ta den som allerede er i bruk? ok, ok Lenke til kommentar
lperik Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 ok, ok takk takk. men da begynner ting å ordne seg til! blir bra detta! :smile: Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 19. august 2003 Forfatter Del Skrevet 19. august 2003 VIKTIG!!! Alle sammen som er med i klanen Fyll ut detta skjemaet: Nick: E-mail: Hjemmeside: Yndlingsvåpen: Yndlingsbane: CS-drikke: Og send det inn på mail, pm eller post det her. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 19. august 2003 Forfatter Del Skrevet 19. august 2003 Btw bare drit i stilling. det fyller jeg ut. DE SOM IKKE FYLLER UT DET KOMMER IKKE MED I KLANEN!! Lenke til kommentar
lperik Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Btw bare drit i stilling. det fyller jeg ut. DE SOM IKKE FYLLER UT DET KOMMER IKKE MED I KLANEN!! skal vi ha med alder? (20år her om det blir til det) Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 19 her, burde vel ha med alder Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 20. august 2003 Forfatter Del Skrevet 20. august 2003 *stønn* må samle sammen alt på nytt. ok da. men dere trenger ikke sende alder vis dere ikke gidder. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 20. august 2003 Forfatter Del Skrevet 20. august 2003 IRC kanal: #[nsk] @ quakenet Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Det som gjenstår nå er å spille litt sammen, get to know one another :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå