Fredrik^- Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Dette er perfekt opplegg for sinnsykt ubernoobklan Ikke ta det negativt da.. hahaha, må bare le litt... Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 19. august 2003 Forfatter Del Skrevet 19. august 2003 Dette er perfekt opplegg for sinnsykt ubernoobklan Ikke ta det negativt da.. hahaha, må bare le litt... Kjeften på deg. Vi spiller for å ha det gøy imotsetning til diverse folk som har for mye fritid og spiller for penger og reiser steder bare for å spille!! Lenke til kommentar
lperik Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Dette er perfekt opplegg for sinnsykt ubernoobklan Ikke ta det negativt da.. hahaha, må bare le litt... übern00b my ass, eier deg hvertfall! :wink: Lenke til kommentar
lperik Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 STATUS Bekreftete medlemmer: 1. Meg 2. Iperik 3. Strongbad 4. |dole| 5. Deg 6. Dr3as 7. alex503 (sendte meg PM) 8. ^Royal^ Så du ikke har skrevet opp ^Royal^ på skissa til clansiden Han er med garantert, han har bare ikke fått aktiveringsmailen fra hardware.no så han får ikke postet her ennå. Syns forøvrig siden var veldig fin. Enkel og oversiktlig,sånn det skal være Lenke til kommentar
|dole| Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 den siden så alraight ut.. tenkte jeg skulle prøve å lage en logo så jeg får bidratt litt til siden også... kommer forslag snart.. Lenke til kommentar
|dole| Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 har nå laget et forslag.. her er det http://home.no/martin16/nsk det første er logoen, og det andre er hvordan den vil se ut på siden.. ble ganske fornøyd selv, hva synes dere? det er selvfølgelig bare et forslag som kan forandres på eller droppes.. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 19. august 2003 Forfatter Del Skrevet 19. august 2003 Check it out NÅ! (Sida altså) Lenke til kommentar
|dole| Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 så du synes den var fin? :smile: Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 har nå laget et forslag.. her er det http://home.no/martin16/nsk det første er logoen, og det andre er hvordan den vil se ut på siden.. ble ganske fornøyd selv, hva synes dere? det er selvfølgelig bare et forslag som kan forandres på eller droppes.. Check it out NÅ! (Sida altså) Nice Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 19. august 2003 Forfatter Del Skrevet 19. august 2003 Holder på og finne et forum nå. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Holder på og finne et forum nå. sjekk ut www.proboards.com Jeg har et forum i fra dem, funker veldig bra btw har satt opp et forumhttp://kongpils.proboards19.com/index.cgi Lenke til kommentar
steinih Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Hvilke public servere spiller dere på? /steinih :-) Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Jeg spiller på NRA, Esports og Hellfragger Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 19. august 2003 Forfatter Del Skrevet 19. august 2003 Forumet er nå oppe. Her er det Lenke til kommentar
Deg Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 jeg har et anet forum http://kongpils.proboards19.com/index.cgi jeg skulle vell egentlig lage siten men det ser ut som du har tatt over jobben. skal jeg lage ferdig skissen min eller skaLvi bruke din side. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 19. august 2003 Forfatter Del Skrevet 19. august 2003 Jeg kan ta meg av siten jeg. Men på forumet ditt, hvor lang tid tar det før mailen med passordet kommer?? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Lagt til ordtlig nyheter nå. 8) Flere her som har følelsen av at vi eier hele klandiskusjonen nå? Vi eier uansett!! 8) Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 19. august 2003 Forfatter Del Skrevet 19. august 2003 Jeg kommer ikke til å bruke forumet. Pga den pop-up en man får på annenhver side. Lenke til kommentar
Deg Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 den skal komme med en gang Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 19. august 2003 Forfatter Del Skrevet 19. august 2003 Ta å slett brukeren Orion der da. Må prøve på nyt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå