Bluebeans Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Jeg lurte på om det var noen interresse her for å starte en ny cs clan? En ikke så altfor seriøs en men en "morroklan". Lenke til kommentar
ZeZar is BACK Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Neppe, er medlem i en klan... Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 9. august 2003 Forfatter Del Skrevet 9. august 2003 Jeg tenkte vel egentlig på de som ikke har klan da :wink: Lenke til kommentar
ZeZar is BACK Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Jeg tenkte vel egentlig på de som ikke har klan da :wink: skjønner, ikke så mange her som vil ser det ut til... Lenke til kommentar
TRS Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 hvis det er en morro klan så er jeg med. Siden jeg ikke er no særlig god, det er vel det som er litt av humoren med meg og cs og se hvor dårlig det faktisk det kan gjøres :smile: Send en pm med evt info osv da......eller post en irc chan el.l Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Blir det noe av eller, _orion_ ? Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 17. august 2003 Forfatter Del Skrevet 17. august 2003 Jada skulle meine det ja. For trøtt akkurat NÅ.. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Siden jeg ikke har spilt på et halvt år så hadde det vært morro å starta å spilt igjen.. ta kontakt. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 18. august 2003 Forfatter Del Skrevet 18. august 2003 hvis det er en morro klan så er jeg med.Siden jeg ikke er no særlig god, det er vel det som er litt av humoren med meg og cs og se hvor dårlig det faktisk det kan gjøres :smile: Send en pm med evt info osv da......eller post en irc chan el.l Jeg kan ikke fikse irc chan for å si det sånn. Noen som kan det?? Det ville vært et steg nærmere en clan. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 kommer det til å bli noe pcw?? Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 18. august 2003 Forfatter Del Skrevet 18. august 2003 kommer det til å bli noe pcw?? Ja, tror det... Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 prøver du å få det sånn eller bare tror du?? blir bare med hvis det er det... Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 18. august 2003 Forfatter Del Skrevet 18. august 2003 Snakker du om pcw når du selv er medlem i en useriøs drittklan i USA som absolutt ikke spiller pcw. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 hvordan vet du at de ikke spiller pcw?? Ja, kan si at de ikke har kommet så langt ennå.... FORDI DEN NETTOP HAR STARTA Kan du si meg hvorfor den er så useriøs og dritt?? Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 18. august 2003 Forfatter Del Skrevet 18. august 2003 hvordan vet du at de ikke spiller pcw?? Ja, kan si at de ikke har kommet så langt ennå.... FORDI DEN NETTOP HAR STARTA Kan du si meg hvorfor den er så useriøs og dritt?? De bare spør alle om de vil joine klanen. F.eks. en med 3-6 i stats og DE spør. Den har rundt 20 medlemmer. Og ingen seriøse klaner spiller 20 mot 20 i pcw. Enough said. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Man må ikke ha med alle spillerene i hele klanen for å spille pcw.... Og stats har ikke alt å si. De ser på at du spiller, men noen ganger har man bare uflaks.. Det ingen som sier at du ikke får være med på grund av statsen, men på hvordan man spiller... Lenke til kommentar
|dole| Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 jeg kan godt tenke meg og joine klanen... kan godt fikse en kanal på irc med bot og slikt som passer på om det er interesse for dette, vet også om en del som sponser klaner med diverse ting, som servere, ventrilito, websider osv... det gjelder må bare å ha en klan med non medlemer i.. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 18. august 2003 Forfatter Del Skrevet 18. august 2003 Flott. :smile: Hva skal klanen hete?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå