fjarle Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Sjekk om du vant Sony Ericsson Xperia Active. Vinneren av tøffingtelefonen er kåret Lenke til kommentar
doh123 Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Fillern ! Ja ja gratulerer Lasse ( First ) Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 (endret) Grattis! Til resten av oss: den koster bare rundt 2300,- ved lansering. Ikke dyrt i det hele tatt, særlig med tanke på at denne treningsmobilen uten besvær kan paires med et flertall treningssensorer, og SE er åpen for å bl.a. produsere en after market-holder for den, for sykkelstyret. Jeg tror dette kan bli en storselger. Men det er selvfølgelig bedre å få noe gratis, enn å måtte betale for det, så gratulerer så mye Edit: typo Endret 3. oktober 2011 av Sugarbeats Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Jeg vant! Sjekka eposten nettopp Tusen takk Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Oh well, trenger ikke to, hentet min på fredag allikevel. Ser at flere av nettbutikkene allerede er utsolgt. Grattis til vinner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg